Niet te moeilijk denken voor een meisje van 4... Je neemt wat poedersuiker, dat meng je met een klein beetje water zodat het geheel dik vloeibaar word. Dat smeer je op je cupcake en je versiert ze met van allerhande zooi wat je misschien toch al in huis hebt. Zoals: Smarties, hagelslag, gummiebeertjes (ja, echt, vonden mijn kinderen geweldig!) en dat soort klein spul. Of je koopt bij de super wat taartstrooiseltjes, ik heb een pot met 4 soorten roze dingetjes erin en nog wat los spul, van die disco sprinkels en chocobolletjes. Alles tezamen een grote hit op Jelle's verjaardags feestje...
een pot witte chocolade pasta als "plakker" is ook heerlijk! verder zou ik ook bij de xenos wat marsepein, wat uitstekers (hebben ze daar ook) halen en klaar niet te moeilijk doen. less is more! oh ik gebruik nooooit een mix voor cupcakes, maar gewoon dit recept van nigella lawson...MEGA LEKKER en super simpel De Leukste Taarten Maak Je Zelf! succes
Ik heb al popcakestokjes gevonden maar... Komen er ook nog bakjes met die gekleurde chocolade (Candy melts) en misschien een popcakema hine?
Tja, gewijzigde plannen door het (onverwachts) mooie weer! Plan uitgesteld tot nader orde, haha! Heb ook nog niet alles gehaald. Cupcakes versieren is dagje strand geworden. Maar wat ik het vat zit, verzuurt niet. En heb ik nog even extra tijd om de juiste voorbereidingen te treffen, haha!