Hoi, Afgelopen maandag zijn we erachter gekomen dat ik een miskraam heb. Ik zou 10 weken zwanger zijn maar na 8/9 weken is het hartje gestopt met kloppen. Ik ben er behoorlijk kapot van, ook omdat ik bij 6 weken en 8 weken het hartje heb zien kloppen. Ik heb PCOS en was meteen na de eerste ronde met clomid zwanger. Wie heeft hetzelfde meegemaakt en is daarna snel weer zwanger geraakt? Groetjes Littleme1980
Ik heb het gelukkig niet meegemaakt (Wel PCO) maar wil je veel sterkte wensen. Een lichtpuntje misschien, je kan wel zwanger worden en helaas gebeuren dit soort dingen. Zeker balen omdat je bij 6 en bij 8 weken een hartje hebt gezien. Hopelijk kan je dit een plekje geven en met volle moed naar de volgens rondes gaan.
ik heb afgelopen januari ook een miskraam van een tweeling gehad, was mijn laatste ronde Clomid....heb het 1,5 jaar gebruikt, en jan 2009 ook een vroege miskraam gehad.... meiden met Clomid hebben een iets hogere kans op een miskraam....maar meiden met een spontane zwangerschap hebben ook 1 op de 10 kans op een miskraam.... het is natuurlijk niet leuk, maar je weet dat je zwanger kunt raken, en ik hoop dat je snel opnieuw zwanger bent....
Bedankt voor jullie reacties. Ik hoop inderdaad deze verdrietige periode snel af te kunnen sluiten en snel weer zwanger ben. @luukske: Ik zie dat je nu weer zwanger bent, proficiat! Is dit met of zonder medische hulp gelukt?
Hoi Littleme, ook ik heb PCOS. Voordat we aan Clomid begonnen bleken we zwanger. Een wonder op zich! Zondag kreeg ik een bloeding en gister ben ik het vruchtje verloren. We hadden hier rekening mee gehouden en waren nog voorzichtig in onze blijheid over de zwangerschap. Nu moeten we het allemaal maar weer afwachten. Ik hoop niet dat het week 2 a 3 maanden duurt voor mijn menstruatie komt en we het daarna weer opnieuw kunnen proberen. Gelukkig heb ik ruim 2 weken even niet hoeven temperaturen smorgens om te zien wanneer mijn eisprong was, dat gaf wat rust. Helaas zal ik daar binnenkort weer mee beginnen. Ik ben benieuwd hoe snel wij nu zwanger zullen zijn.
He meid. Ik heb ook pcos en ben in de eerste ronde zwanger met 50mg clomid. helaas met 5 weken een miskraam.....toen weer clomid 50mg maar die sloeg niet meer aan. toen een ronde clomid 100mg en een ei maar helaas niet zwanger. Toen nog een ronde clomid 100mg maar die sloeg niet meer aan. Overgestapt naar een andere kliniek en overgegaan op gonal F (injecties) eerste ronde een ei met gonal 75 niet zwanger en nu met gonal 112.5 een ei en over een week mijn nod. pco valt niet mee en is zeker niet leuk! ik wens je heel erg veel sterkte en succes met de volgende ronde! dikke knuffel!
Hoi meiden, Ik kijk nu weer vooruit en kan eigenlijk niet wachten tot dat we weer aan de slag kunnen. Hoop zo dat Clomid wel blijft werken bij mij. Het lijkt me doodeng om zelf injecties te moeten zetten, ik ben echt geen held! Over een week je NOD, spannend hè! Ik zal duimen. Ik ben wel blij dat ik in het jaar 2010 leef en niet een eeuw geleden, er is zoveel mogelijk tegenwoordig dus ik hou de moed erin. Dikke knuffels terug en ik hoop dat we allemaal snel weer zwanger zijn.