dag dames.. nog een vraagje.. wie was ook al een aantal dagen overtijd terwijl anders altijd op tijd (dus altijd dezelfde cyclus) en testen toch steeds negatief.. maar later wel positief? en hoeveel later dan precies? want kunnen je borsten al wel groeien terwijl er nog geen hCG in je plas zit? alvast bedankt.. liiefs maria Edit Moderator: Titel aangepast ter verduidelijking. Graag opletten hoe je iets plaatst. Elvira
hoi, ik deed een test bij 1 dag overtijd en die was neg, toen deed ik hem na 5 dagen weer opnieuw en er was een heeeel vaag streepje te zien, toen deed ik het bij 6 dagen overtijd nog een keertje en was toen heel duidelijk zwanger,je hcg stijgt met de dag. bij de ene duurt het wat langer dan bij de ander voordat er genoeg hcg in de urine zit om te testen, en de testen reageren ook verschillend, zoals bijv predictor die werkt echt niet goed als je die gebruikt op de eerste dag overtijd, tenminste dat is mijn ervaring. als je nog geen hcg in je lichaam hebt dan kunnen je borsten nog niet groeien hoor.alhoewel er ook vrouwen zijn die neg testen en toch al opgezette borsten hebben en dan toch zwanger blijken te ziijn, ieder lichaam reageert weer anders. hoelang ben je nu overtijd? en je testen zijn nog steeds neg begrijp ik uit je verhaal?
bedankt voor je reactie.. jaah ben nu 6 dagen overtijd.. is me nog nooit overkomen.. overtijd zijn uberhaupt nog geeneens.. heb zaterdag test gedaan gaf neg.. vanmorgen met ochtendurine ook negatief... moest donderdag ongie worden. mijn borsten zijn echt gegroeid.. ik had 2 weken vakantie van school, kwam weer op school en het eerste wat de meiden zeiden was dat mijn borsten zijn gegroeid echt heel apart! ik heb getest met clearblue de normale (geen zwanger, niet zwanger) liefs
ik zou morgen nog eens testen met een clearblue digitaal zwanger niet zwanger, die zijn supergoed,of het zekere voor het onzekere en wachten tot zaterdag bijv, maar ik kan me voorstellen dat je liever niet zo lang wilt wachten,spannend hé? maar het kan zijn dat het hcg nog niet voldoende in je urine zit om pos te testen maar dat je toch wel zwanger bent, als je borsten groter zijn is toch eigenlijk wel een positief teken, volgens mij hoor. als je altijd op tijd ongi bent en nu ineens niet dan zou je toch denken hé bij mij gaf de test ook pas na 6 dagen positief maar er zijn zelfs vrouwen waarbij de test pas positief geeft na 14 dagen. heel veel succes!
Hallo, ik ben normaal ook best regelmatig ongesteld ( verschilt soms 1 dag). Afgelopen zaterdag was mijn NOD, dus testen. Maar helaas negatief. Ben nu nog steedsniet ongesteld, spannend hoor! Ik ga donderdag weer testen. En als die negatief is ga ik de huisarts bellen... Ik had twee weken terug ontzettend veel krampen. Had ik wel vaker als ik ongesteld moest worden, maar zo erg niet. Heel veel succes ook met testen! greotjes Melanie
nou volgens mij is mijn togh gekomen.. heb vandaag wel een verloskundige gesproken die mij vertelde dat het eigenlijk niet kan dat mijn cylcus na 7 maanden vd pil af, pas in de war gaat. mijn vriendin (waar ik de verloskundige sprak) is net een week bevallen en zij was de eerste 2 maanden ook gewoon ongiie geworden... dus toch geef ik de hoop nog niet op! liefs