Hopelijk geen endometriose...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door SaartjeH, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Hoi allemaal,

Na 4 maand ben ik hier terug op het forum. Ondertussen is alles gewoon gebleven met mij. Regelmatige regels, PMS enzovoort.
    Laatste regels gekregen 6 december 07. Ik ging normaal gezien vorige week donderdag of vrijdag mijn regels krijgen. Ik heb tot nu toe nog geen enkel symptoom van PMS gehad dwz. Geen hoofdpijn, geen pijnlijke borsten, vreedbuien etc... Nu het enige dat ik heb is sinds vorige week donderdag of vrijdag ongikrampen in onderbuik trekkend naar lies en mijn zeer lage onderrug (twee puntjes boven bips). Ze zijn soms echt wel zeer zeurend. Ik lig niet toe van de pijn maar omdat het bijna continu aanhoud is het zeer vervelend. Ik heb nog steeds mijn regels niet gekregen. Het enige was heel klein beetje bruinverlies zaterdag maar dat was het dan ook weer.
    In mijn familie zit jammer genoeg endometriose. Ik hoop dat dit het geval niet is. Ik dacht ook aan blaasontsteking. Telkens de krampen erger worden moet ik precies erger naar het toilet. IK heb nochtans geen zeer tijdens urineren of brandende pijn. OOk moet ik niet weinig plassen wat toch ook typisch is niet?
    Heeft iemand idee?
    Bedankt!

PS vrijdag afspraak bij gyne

2. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Ik vermoed geen zwangerschap maar het zou misschien kunnen aangezien ik overtijd ben...

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik zou er toch een testje aan wagen Saartje. :)

4. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Heej Saartje!

Ik ben ook een tijdje weggeweest. Leuk je weer te zien! Ik en mijn vriend gebruiken nu niets meer sinds vorige keer per ongeluk de pil niet te nemen. Dus spannend!

Ik hoop voor je dat het niets ernstigs is. Ben je nu niet aan het ontpillen? Ik heb dat heel erg gehad, dacht écht dat ik zwanger was maar werd 'gewoon' ongi.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!

5. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Zaventem
    Hallo :D
    Lang niets meer laten weten maar leuk dat je er bij bent! Ik zal ook duimen voor jou aangezien je al 1 dag overtijd bent. Bij mij nog stees geen spoor van menstruatie. Vandaag alleen onderrug pijn geen onderbuikpijn. OOk moeten overgeven deze voormiddag.

Ik ben al van vorig jaar gestopt met de pil en neem sindsdien al niets meer. Het kan ongi zijn maar weet dan niet waar al die dingen vandaan komen. Ik hoop ongi en geen endometriose....

Deel Deze Pagina