Hoi dames, Ik ben Kayleigh en nieuw op deze leuke website. Mijn vriend en ik proberen zwanger te raken van ons eerste kindje. Jullie weten het vast wel; Als je net begint ben je constant in je hoofd bezig met van alles en nog wat en ik heb gehoord dat dit nog wel eens tegen je kan gaan werken, of dat waar is weet ik niet. Ik zit met het volgende; Ik ben sinds vorig jaar december al gestopt met de pil, dus durf wel te zeggen dat ik pilvrij ben. Mijn cyclussen zijn best regelmatig, Meestal wel tussen de 27 en 30 dagen. Ik weet wanneer ik vruchtbaar ben. 24 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Rond 5 juli om de dag hebben we sex gehad, toen was ik vruchtbaar. Afgelopen woensdag, 15 juli had ik overdag rare krampjes rechts en links in mn buik, ook had ik wat roze afscheiding. In de avond werd het meer en rood. Daarna nog tot gisteren avond gevloeid, gewoon helder rood bloed. Ik denk dat het mijn menstruatie is maar wel een week te vroeg wat erg raar is en al eerder klaar...waarom nu ineens een week te vroeg ?! De pijn is ook anders.. Ik ben nog nooit een week te vroeg geweest. Ik las dat het een innestelingbloeding kan zijn alleen heb je dan niet zoveel bloed...toch?? Ben ik er zoveel mee bezig dat mijn lichaam me voor de gek houdt? Ik hoor graag jullie meningen/adviezen. Thanks alvast Groetjes Kayleigh.
Mss toch een weekje eerder ongesteld Je kunt best lang over omtpillen doen en mss komt je echte cyclus nu op gang. Maar hou het even in de gaten en volgend weekend mss een tesje wagen
Ok ja ik zou dan eigenlijk vanaf woensdag ongesteld moeten worden, dus voor de zekerheid zal ik dan even een testje doen. Vind het gewoon raar maarja het lichaam is raar
Ik was deze cyclus ook ineens ongeveer 10 dagen te vroeg. Ook beetje hetzelfde verhaal als jou, maar ik denk dat het gewoon mijn menstruatie is geweest. Al een en ander testje er tegen aan gegooid maar hij blijft wit. Het vervelende is ook dat je dan eindelijk denkt dat je cyclus weer normaal terug is en dan is het weer helemaal in de war. Dus geen idee waar je nu in de cyclus zit. Ik zou het prettig vinden als mijn cyclus nu zo blijft. 27 is beter dan 37 dagen. Ik hoop voor jou dat het toch een innestellingsbloeding is geweest maar ja de test geeft jou het enige juiste antwoord.
Ja nu is idd mijn cyclus in de war geraakt wat erg frustrerend is maar goed. Ik ga voor alle zekerheid woensdag of donderdag toch even wen test doen.