heey meiden, ff een vraagje Mijn (.)(.) zijn wat gevoelig en er kwam net na douche wat vocht uit mijn tepels . beetje wazig toch? Ik kan pas over een week testen! Heb naar mijn mening geen ontsteking erin zitten want dan zouden ze pijn doen lijkt me! Verder zijn de aderen ook behoorlijk zichtbaar! Sorry voor de details Weet iemand wat dit kan zijn geweest! OOh moet zeggen..... is nu niks meer aan te zien liefs pearly
Ik geloof dat het twee kanten op kan, het kunnen tekenen van en zwangerschap zijn, maar het zou ook kunnen dat je nog aan het ontpillen bent. Heb dit wel eens ergens gelezen, spreek dus niet uit eigen ervaring. Ik hoopdat het goed nieuws betekent.
bedankt princes voor je snelle antwoord! Ontpillen lijkt me raar nooit eerder last van gehad en ben ook 7 maanden geleden gestopt met de pil! Dan maar afwachten moet eerlijk zeggen dat ik zelf het gevoel heb sinds mijn eitje dat het wel eens raak zou kunnen zijn! maar probeer me er niet op blind te staren want anders is het dadelijk een mega klap als ik toch ongie wordt! Nogmaals bedankt voor je reactie! Liefs Pearly
Ja bij mij was dat het eerste wat me opviel terwijl ik nooit voor mijn menstruatie last had van borsten, nu had ik bijv. als ik mijn BH uit deed gevoelige (.)(.) maar ook met het douchen bijv. wter erop, handdoek erlangs....dus het kan.
Bij mij ook, het begonmet alleen m'n linkerborst die vooral aan de buitenkant pijn deed,maar nu doen ze allebei overal pijn Maar mij hoor je niet klagen
Hier nog eentje! Zere tepels en uiteindelijk het uitblijven van de menstruatie waren mijn voortekenen! dus wie weet!
Behalve moe zijn en veel moeten plassen ... mijn borsten voelen gezwollen aan en mijn tepels doen (vlug) pijn. Had dat vroeger nooit ...
hihihiih hoop dat ik dat over een paar daagjes ook kan zeggen---> zie resultaat banner! Nog eventjes geduld nog dan pffffff wat duurt wachten lang zeg! Liefs Pearly
Ik lees vaak dat meiden last hebben van hun borsten voor ze wisten dat ze zwanger waren. Maar wat voel je dan precies? Op het moment is het bij mij zo dat alleen de zijkanten zeer doen.Als ik gewoon rustig zit voel ik niks maar met aanraken doe ze best zeer. Het voelt als een soort spierpijn. Kunnen jullie mij dat vertellen? Liefs Nies
Mijn borsten voelden wat strakker en bij aanraking gewoon wat pijnlijk. Ook bij mij was dit het eerste teken dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik slaap vaak op mijn buik maar kon nu echt geen fijne houding meer vinden. Ondertussen probeer ik er maar aan te wennen op m'n zij te slapen.
Bij mij was het gevoel als ik mijn bh los deed alsof al het bloed naar mijn borsten stroomde en dan later als de ''spanning'' er zeg maar af was had ik het gevoel alsof de tepels verbrand waren door de zon als je er per ongeluk langs ging zeg maar of waterstraal erop kreeg of met je handdoek met afdrogen langs wreef.