Goeiemorgen! Ik ben vorige maand gestopt met de pil, op zich hebben mijn man en ik geen haast dus we vrijen wanneer we zin hebben en wachten het dan rustig af. Maar nu zit ik volgens een online ovulatiekalender berekening op dag 13 in mijn kalender en ik heb al een paar dagen vage krampjes in mijn buik, het zijn niet mijn darmen want daar heb ik nooit last van en zo voelt het ook niet, ik heb ook zover ik weet nooit veel last gehad van mijn menstruatie/pilbloeding op wat hoofdpijn na. Het doet niet echt pijn maar ik voel het wel iedere keer, een beetje een opgeblazen gevoel.. kan dit komen omdat ik ben gestopt met de pil en alles daar beneden weer in werking word gezet oid? Ik vertrouw op jullie ervaring, want wat dat aangaat ben ik nog behoorlijk groen hihi
Komt me indd bekent in de oren! Zit nu in ronde 2 en had het de eerste ronde ook! Ik heb 2,5week last gehad van menstruatie krampjes en ondertussen werd ik toch pas op dag 38ongi! Dus ook wanneer je straks niet ongi wordt en toch negatief test niet in paniek schieten! Dat hoort allemaal bij het ontpillen!! Heb behoorlijk wat testen verkloot deze maand whahahaha Succes!
Hier begon het met een soort gekriebel in mijn buik en de laatste dagen zijn dat ook vage krampjes. Het doet inderdaad geen pijn, maar je voelt het wel. Heb ook geen idee of het bv. mijn eisprong is die ik voel (hopelijk niet want gister niet kunnen klussen...) Het zal allemaal wel bij het ontpillen horen. We wachten maar rustig af tot we ongesteld worden...
Dat is ook bij iedereen verschillend!! Het kan wel maanden duren,maar dat hoeft ook niet! Ik moet zeggen dat ik er nu (2de ronde) minder last van heb dan in mijn 1ste ronde. Wel kan het zijn dat bv mijn menstruatie deze x langer op zich laat wachten,waardoor we dan al gauw denken dat het raak is!! Maarjah,een testje bied dan al gauw duidelijkheid! Hahaha
Hallo Lotgenootjes.... Ik ben zelf 31 jaar en sinds vorig jaar Mei gestopt met de pil, eigenlijk iedere maand een regelmatige cyclus gehad (28,29 dagen) nu ben ik al 16 dagen overtijd , al twee testen gedaan maar beide negatief!? Nu heb ik ook last van vage krampjes, een beetje menstruatieachtige buikpijn. Ook erg aan de zijkant van mijn buik heb ik last, trekt mijn been in, zelfs als ik moet niezen voel ik het in mijn buik! Ik heb niet echt pijn aan mijn borsten maar wel steken, alsof ze er met flinke naalden in prikken...volgend weekend moet ik normaal gesproken weer ongi worden, dit even afwachten of het komt anders maar eens naar de HA. Iemand ervaring hiermee? Fijne avond en heel veel succes ....
Nouja, de vage krampjes waren gister op een hoogtepunt, het leek wel of ik ging ontploffen, kon niet eens normaal gaan zitten Het gaat nu beter en ik hoop Melanie1986 dat het in mijn 2e ronde ook beter zal gaan.. Vraag me alleen af.. als je zo'n last hebt van het ontpillen, moet je er dan vanuit gaan dat het in je 1e ronde niet lukt om zwanger te worden?
heey als je rond de dag 13 zit is dit dan niet je eisprong? ik heb namelijk ook last van krampjes in me bm de hele dag door ! nu al 1,5 dag.... dit had ik vorige cyclusen ook en k denk echt dat dat komt door me eisprong.. xxx
Kan een eisprong zijn, maar kan ook bij het ontpillen horen. Ik had na het stoppen met de pil de eerste 2 maanden ook een rare onderbuik. Alsof alles inderdaad weer even op gang moest komen. Succes!