Van het weekend heb ik een zwangerschapstest gedaan...en jippie een heel licht streepje....Ik voel nog vrij weinig alleen mijn borsten zijn gegroeid, ze doen nog geen pijn. Ik ben in februari gecurreteerd, na een zwangerschap van 10 weken..Dus ik vind het allemaal wel weer heel spannend. Ff een vraag. Afgelopen cyclussen zat ik op 28 en 29 dagen. Nu had ik pas op zaterdag 5 mei een positieve ovulatietest, op zondag 20 mei een licht positieve zwangerschapstest...Dit betekend dat mijn cyclus op 32 dagen zit. Kan je zo ineens een late eisprong hebben? Iemand ervaring hiermee???
ja hoor, dat kan, zelfs al heb je een paar maanden ervoor een nette cyclus kan het zo zijn dat je een keer weer wat langer of korter hebt.
Ja hoor, dat kan makkelijk! Toen ik zwanger raakte van mijn zoontje had ik mijn ovulatie die maand pas rond de 21e dag!
Ja door die miskraam word je gewoon zo onzeker..Ik ben me ervan bewust dat ik het toch niet in de hand heb... Bedankt voor jullie reactie!!
Heel logisch hoor...zou wrs iedereen wel gehad hebben. Ik hoop dat jullie nu een mooie gezonde baby mogen krijgen!!!!