Dreumes yoga, spel of dans

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ma2Be, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hoi
    Wie weet of heeft er ervaring met een leuke activiteit, iets in de trant van yoga, spel en dans, dat je al samen met een dreumes van 13 mnd kan doen? Ze loopt al als een kiviet, en is gek op muziek, dus lijkt het me leuk om daar eens iets mee te doen...tips?

Groetjes

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Je hebt ook 'muziek op schoot'; ik weet niet of ze daar veel bij dansen (denk t eigenlijk wel), er wordt vooral veel gezongen en met instrumentjes muziek gemaakt. Ik ga ermee beginnen als mijn dametje een dreumes is, want zij is ook DOL op muziek! (even intikken op google en je kan zien wat t is)

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Inderdaad, moest ook meteen denken aan muziek op schoot.
    Sinds een paar weken is dit een wekelijkse gezamenlijke activiteit van mijn dochter en mij. Echt fantastisch, ik kan het je zeker aanbevelen. Samen liedjes zingen (met gebaren erbij natuurlijk!), trommelen, bellen blazen en nog veel meer.
    Ik merk dat ik hier thuis ook veel aan heb. Als ik een liedje begin te zingen dan begint ze te stralen en maakt ze de gebaren erbij. Ik krijg dan echt het gevoel dat we samen aan het spelen zijn.
    Kortom: een aanrader!

4. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Wij doen ook de cursus 'muziek op schoot' alleen is deze cursus bedoeld voor baby's van 4 tot en met 14 maanden. Het is maar 8 keer.
    Wel super leuk, we zingen, bewegen, doen spelletjes en gebruiken instrumentjes. Echt een aanrader!
    Ook doen we aan babyzwemmen is ook erg leuk!

5. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wij doen ook aan Muziek met dreumessen, helemaal geweldig! Lekker samen liedjes zingen en muziek maken met blokken, rammeldingen etc. Simon geniet ervan!

Deel Deze Pagina