Vraagje over dag na tp

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Vlindertje1977, Oct 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje1977

Oct 8, 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal, ik heb even een vraagje. Ik heb gister mijn eerste tp gehad van 2 embryootjes (een b en c kwaliteit). Nu heb ik vandaag een hele gevoelige baarmoeder. Het voelt iig als baarmoeder en niet als eierstokken omdat ik daar pijn aan had na de punctie en die pijn is nu weg, het zit nu meer naar het midden onder in mijn buik. Het is net een soort ongipijn. Wat zou dit te betekenen hebben ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

Alvast bedankt !

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    vlindertje vorige week woensdag had ik ook een tp van een b'tje en c'tje :D herken het gevoel hoor! Ik heb twee dagen na de tp echt een opgeblazen buik gehad, rechtop zitten vond ik ook vervelend, verder ging het in het weekend beter alleen een klein wandelingetje van ene half uur bleek iets te veel van het goede! Maandag en Dinsdag ging het heel goed, nauwelijks ergens last van alleen sinds gisteravond voel ik me een beetje slapjes een soort van grieperig gevoel in mijn lijf, nu ook echt lage rugpijn, ik hoop maar dat het positief is :)

Jij heel veel succes en doe het rustig aan, ik ben pas afgelopen maandag weer gaan werken en vanmiddag ben ik alweer eerder naar huis gegaan, ik doe het echt heel rustig aan en goed naar je lichaam luisteren, wel veel drinken he!

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Het kan zijn dat je last hebt van de catherter waarmee ze de emy naar binnen hebben gebracht. Omdat het een onnatuurlijk iets is wat dan voorbij de baarmoedermond geplaatst wordt, kan je een soort van kramp daar voelen.

Succes!

Liefs Nikkie

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Inderdaad een combinatie van punctie en tp is vaak de oorzaak.
    Er gebeurd daar van alles wat je baarmoeder niet gewend is, opzich logisch.
    Doe lekker rustig aan!
    Elmo

5. ja had ik ook, die ongiepijn.
    Ik gaf de catheter ook de schuld!

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    hier precies hetzelfde, dacht ook dat het door alle behandelingen kwam :)

7. Vlindertje1977

Oct 8, 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Dank je wel voor jullie berichtjes. Ik zit nu inmiddels 3 dagen na de tp en heb de afgelopen dagen nog steeds dat ongi gevoel gehad, gisteravond ook een paar steken onderin de buik.............we wachten het maar af. Geen lichaam is hetzelfde natuurlijk....Rach en Conny, ik hoop dat mijn uitslag hetzelfde als die van jullie mag zijn........

Share This Page