Vraagje over de Blije doos...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb net meteen hetzelfde gedaan via de mail. Geeft toch weer wat rust, heb echt geen zin in huis aan huis bezoek.

Heb een periode gehad waarin ik in een maand echt dagelijks gebeld werd door verkoopmedewerkers (geen idee waar dit opeens vandaan kwam), merkte dat ik daar zo geirriteerd van werd....die mensen doen natuurlijk gewoon hun werk...maar het is zo ongevraagd ergens...gewoon onwenselijk [-X

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht

Heb je dan toevallig de doos van het kruidvat aangevraagd? Daarvan krijg je nl. een hele lading energiemaatschappijcallcentermedewerkers :confused: over je heen.

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik had het gestalk al voorzien enneh.... heb euh.... een verkeerd telefoonnummer opgegeven.... Hoop dat het een niet-bestaand nummer is.... :oops:

Maar vind het wel stom dat als je zoiets aanvraagt, je meteen als het ware goedkeurt dat je door jan en alleman lastig gevallen kan worden, daar ben ik normaalgesproken ook niet van gediend. Bovendien kan je er niet voor kiezen geen telefoonnummer op te geven. O, en ik heb alleen de doos van de Prenatal aangevraagd want ik had gehoord dat die van de Etos sowieso niet zo veel voorstelt.

4. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

5. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik heb laatst de blije doos opgehaald en de zwangerschapsdoos al veel eerder opgehaald. Tot nu toe geen last van irritante telefoontjes of aansmerende mensen aan de deur.
    Eerder last van die irritante ballen van de NUON die aan de deur komen of van die lui die je aan de telefoon een verzekering aan willen smeren, zodra ik dat hoor zeg ik "geen interesse" en hang op of doe de voordeur gewoon weer dicht, trés simple!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik werd op een gegeven moment gebeld of er iemand langs mocht komen na mijn bevalling en toen heb ik nee gezegd. Ik vroeg of het was om van alles aan te smeren (tijdschrift e.d) en toen zei ze ja en toen heb ik gezegd dat ik dat niet hoef.
    En sowieso als ze voor je deur staan kan je ze toch gewoon wegsturen, daar heb ik echt geen moeite mee en mijn vriend al helemaal niet.
    Wij wonen in een flat dus is misschien ook wel makkelijker omdat wij eerst kunnen vragen en zien wie er beneden voor de deur staan.

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou bij de prenaal hebben ze gister me de verkeerde doos meegegeven de babydoos ipv de zwangerschaps doos daar gaan me gratis pampers want gister was de laatste dag dat ik het kom ophalen

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hoe zit het dan als je een mk hebt gehad maar wel de dozen hebt aangevraagd? ik heb die van prenatal niet op gehaald maar kreeg de etos doos opgestuurd.

word met regelmaat gebeld: van harte gefeliciteerd met uw zwangerschap, wij zijn van bedrijf.... en we mogen u het volgende aanbieden...

heel erg vervelend, heb er niet bij stil gestaan dat er dus na de eigenlijke uitgerekende datum iemand langs kan komen, het is toch te hopen dat ze dan wel even bellen.

gr laura

9. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik mag toch aannemen dat ze even bellen. Ik ga misschien nog wel verhuizen, zou lullig zijn als ze dan zomaar langs komen en ik woon er niet meer :).
    Heel vervelend als je zwangerschap verkeerd is gelopen en alsnog lastig gevallen wordt. Ik ben 1 keer in het begin gebeld en daar werd eerst gevraagd of ik idd zwanger was en of het goed ging. Toch zit ik ook niet op langskomers te wachten, geef niet voor niks een kraamfeest 8). Mocht er toch iemand voor de deur staan dan bedank ik netjes voor de moeite, maar probeer het dan wel gelijk af te poeieren en niet binnen te laten (zal missch niet meevallen hihi).

10. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dan Ga je toch met de babydoos weer terug? met beetje uitleg snappen ze dat wel hoor!

11. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Dat is heel erg vervelend... ik zou even felicitas en prental een bericht sturen dan word dat hopelijk geregeld

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    is idd felicitas die wordt gebracht (etos) die stelt ook niks voor...die van de prenatal kan je zelf ophalen dan krijg je een mailtje met een barcode..met 7 maanden zwangerschap krijg je de blije doos en als je kindje 3 maanden is de babydoos..bij mij was die muts van felicitas ook langsgeweest onaangekondigd...ze weten met een smoesje binnen te dringen door te zeggen of ze de doos voor je uit de auto zal halen en dan is ze ineens binnen...zeg gewoon dat je hier geen behoefte aan hebt, en dat je niet wist bij het aanvragen van de doos dat ze binnen zouden komen om dingen te verkopen... of zeg dat iemand anders je ervoor opgegeven heeft en dat je dat niet wist en ook niet wil..(ik zeg ook maar wat)ze proberen je echt dingen aan te smeren en reageren lichtelijk geirriteerd bij de 4e 5e en 6e keer nee bedankt..ze hebben allerlei aanbiedingen voor leuke spelend leren dingen met lezen en boeken enzo (vanaf 2 a 3 jaar) wat heb je daaraan als je baby net geboren is?? dat zei ik dus hahaha ...uit mijn hoofd wat er in die doos zat: een hoop reclame...1 pamper, 1 mini potje sudocreme, 1 danoontjelepeltje, wat oude bladen over kinderen... ik vind zowiezo alle doze behalve die van de prenatal en de c1000 niet veek aan

13. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik had ook teruggegaan met die doos t is toch hun fout...

14. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    nou mijn vriend had die doos opgehaald en toen hij er mee thuis kwam toen zag ik het pas en de winkels waren al dicht dus ik ga wel terug morgen ermee

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    had hem ook aangevraagd maar ze belden naar mijn schoonma die doodluek vertelde dat ik in het buitenland woon en toen deden ze het ineens niet meer. ze wilden ff checken of er echt een zwangere woont zeg maar echt belachelijk deden ze eerder nooit.
    terwijl ik daar bij de eerste geen probleem mee had. en babydoos krigj je toch alleen als je een geboortekaartje heenstuurt nou dat doe ik zowiezo neit hihi. vorige keer ook niet gedaan dus ook geen gezuer thuis.

16. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Die van prenatal (blije doos) daar hoort geen opdringerige dame bij volgens mij, alleen bij die van de Etos (zwangerkadoos). Ik heb daarom deze ronde allen die van prenatal aangevraagd 8)

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb de kv en prenatal dozen aangevraagd en ben vervolgens verhuisd.. dus ik kan wel de dozen ophalen maar reclame e.d. heb ik geen last van. heb ook valse tel.nummers opgegeven.

de etos doos heb ik ook aangevraagd, maar dat afhaalbewijs krijg je dus niet via de mail? helaas dan, de felicitas dame staat dan straks op een bouwput. (was een sloopwoning, zou het nieuwe bewoners nooit aandoen!~)

18. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Ik krijg net een bericht dat ik de etos doos kan ophalen. Ben niet eens zwanger :confused: en heb ook geen doos aangevraagd.

19. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik ben wel zwanger, en heb me wel aangemeld, maar hoor er maar steeds niets van. En heb me al een aantal maanden geleden aan gemeld. Snap er niets van.

Kzou zeggen, als je probeert zwanger te worden zou ik die doos gewoon ophalen.

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    de doos van de etos en prenatal kan je geloof ik pas vanaf 35 weken ophalen, nadat je met ongeveer 30 weken een berichtje van ze krijgt.

dus dat zou kunnen kloppen, anders moet je misschien even een mailtje sturen?

gr laura

Deel Deze Pagina