Vraagje over de Blije doos...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Meryl, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf

Ik was vergeten hem op tijd op te halen.. Kreeg hem met de post alsnog thuis :D

2. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Goh! Dat is nieuw voor me.Vorig jaar kon ik de doos gewoon ophalen.
    Nu weer volgens mij.

Alleen als je je adres opgeeft voor de doos wordt idd info aan derden gegeven.
    En krijg ik idd vaker verkooptelefoontjes. Jammer is dat toch en vaak lastig.
    Ze bellen zelfs 's avonds of zaterdags! Brutaliteit.

Als er iemand aan de deur komt. Stuur ik degene gewoon weg.
    De doos mogen ze wel achter laten haha.

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb alleen die van Prenatal aangevraagd en gister opgehaald!

De rest hoef ik niet eens. Van Etos en Kruidvat hoor ik teveel negatieve verhalen..

Ik heb eergisteren mijn brief ontvangen van Prenatal waarin stond dat ik de Blije Doos mocht komen ophalen.
    Nou, gister meteen opgehaald. Was wel de moeite waard. Het zijn vaak dingetjes die je toch al hebt, maar dei van Prenatal is wel leuk!

Wat er in zat:
    Geboorte magazine,
    1 pak new born pampers (27 stuks),
    Pampers billendoekjes (17 stuks),
    Pampers navuldoos voor billendoekjes,
    bibi fopspeen (I love mama),
    een mooi slabbertje,
    klein potje sudo creme,
    een wit rompertje met erop 100% baby (maat 50/56),
    kortingsbon Prenatal (2,50 euro),
    3 zakjes voeding van Nitricia,
    Badstoffen groot monddoek van Nutricia,
    maandverband,
    inlegkruisjes,
    reclamefolders (maar niet heel veel).

Best nuttig dus!!!

4. ik heb net gebeld voor de etos doos want heb die al een tijdje terug aangevraagd maar niks gehad en nou zei die vrouw dat ze in maart de coupon al hadden verstuurd maar heb niks gehad en ze zei ook dat hij nou was verstuurd met de post ben benieuwd of ik hem krijg toe gestuurd zoniet bel ik over 3 weken weer

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Is het nou zo dat als je een tweeling verwacht, je ook twee dozen krijgt?! ;)
    Want aan 1 rompertje en 1 speentje heb je dan weinig...Zou wel leuk zijn!
    (Is helemaal niet hebberig.... :^o )

6. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Wanneer hebben jullie de blije doos ontvangen? Ik heb nog niets gekregen.. ook geen ophaalbericht...
    mvg
    éva

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ook nog niet, volgens mij is dat pas met 7 maanden.

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ook nog niet.

Volgens mij rond de 7e maand.

Daar zit ik nu in en Marieke jij ook dus dan zullen wij binnenkort wel een afhaalbericht krijgen.

9. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Ik heb de blije doos nu niet meer aangevraagd, vorige keer wel.
    Die dame was echt een krent en dringde ons vanalles op wat we uiteraard niet wilden.
    Ze werd er zelfs erg onvriendelijk door, hier geen consulente meer dus bbrrrr naar mens

mamavan

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb geen telefoonnummer opgegeven, krijg je dan ook een consulent op je dak? Komen ze dan gewoon spontaan aan de deur?

11. jama

jama Lid

17 apr 2008
    30
    0
    0
    bij mijn vorige zwangerschap had ik ook alle dozen aangevraagd inclusief de felicitasdoos.
    Na de bevalling belde er een mevrouw op om een afspraak te maken waarop ik zei dat ik net geïnteresseerd was en dat ze niet langs hoefde te komen. Deze mevrouw werd erg boos en onaardig en meldde dat ik bij een volgende zwangerschap geen felicitasdoos moest aanvragen.
    Heb dit uiteraard nu ook niet gedaan, alleen de Prenatal doos heb ik aangevraagd, en de doos van de babydump heb ik opgehaald. Deze winkels laten je tenminste verder met rust. :D

groeten, Jama

12. Supernanny

Supernanny Actief lid

10 jun 2008
    202
    0
    0
    Ik heb vandaag een afhaalbericht gekregen en moet de doos voor 1 juni ophalen. Ik had het totaal nog niet verwacht, omdat ik 'pas' 16 weken ben.

13. 4days

4days Niet meer actief

Ik vraag echt NOOIT MEER de blije doos aan... Zitten een paar prullen in voor misschien 5 euro, maar daarvoor word ik nu wel al een half jaar gestalkd door callcenters! Ze bellen voor alles, kindernoekjes, kindertijdschriftjes, speelgoed, stroom, gsm-abonnementen, internet, je kunt het zo gek niet verzinnen... En van tevoren had ik nergens last van! En ook die vrouw wat aan huis kwam was behoorlijk irritant... Nee, van mij mogen ze 'm de volgende keer houden!

14. 4days

4days Niet meer actief

oeps, dubbel gepost ;)

15. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    In de blije doos zit wel voor meer dan 5,-. En er komt niemand thuis. De blije doos is van prenetal, als je geen nummer invult wordt je ook niet gebeld. De etos zwanger kadoo's zit vol troep en dan komt er een hostess

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    wat doen jullie moeilijk zeg als zo iemand aan de deur komt dan doe je toch gewoon niet open.... :(

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Die doos van Etos heb ik al heel lang!

Ik heb geen telefoonnummer opgegeven en tot nu toe ook geen hostess gezien.. Die stuur ik mooi weg als ze alsnog komt!

18. Boots

Boots Actief lid

1 nov 2008
    318
    0
    0
    Thuisblijfmama
    Nederland
    Die komt na de bevalling

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Blehhh dan verstop ik me achter de bank!

20. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Oh jee ik heb ook een stapel van die graits dozen aangevraagd op aanraden van een kennisje... ik heb echter nog geen van allen ontvangen en lees dat sommigen hem allang hebben... Maar ben al wel gebeld door van die verkopers...

Deel Deze Pagina