Ik heb volgens mij alle dozen die aan te vragen waren ook aangevraagd en gekregen en vond ze ook allemaal leuk. Oke bij de een zat er meer in dan de ander maar goed. Ik woon net over de grens in België en geef altijd het adres van mijn ouders op en mijn eigen gsm nr. dus hopelijk staat er na mijn bevalling niet opeens zo'n consulente bij hun aan de deur . Ben wel al een keer gebeld geworden door callcenters maar als ik dan zeg dat ik verhuis ben naar België haken ze al snel af, er heeft gelukkig ook niemand meer gebeld.
heb bij me vorige zwangerschap alleen een vrouw gehad van felicitas en die is van de etos doos. van die andere dozen heb ik nooit wat gehort en de babydoos heb ik net als de blije doos zelf op moeten halen. heb toen viaa felicitas een fotoalbum besteld en tegen de rest zij ik nee of denk er nog over naar
Ik heb die doos van Etos ( felicitas) al een poos thuis.. hoor verder weinig ( doordat ons nummer in t infofilter-bestand staat??) Die van prenatal heb ik opgehaald.. die van babydump ook meegenomen toen we de babykamer uitzochten en die van kruitvat heb ik nu al 2 keer voor Jan L** in de winkel gestaan omdat ze hem niet hebben.. Handig om op de afhaalbon te zetten dat ie klaarstaat vanaf 1 mei..
Heb ik ook 2x gehad, toen heb ik gevraagd of ik 'm niet bij een ander filiaal (liggen er hier 3 in de stad) kon afhalen en dat mocht en die hadden 'm.