Vraagje over de Blije doos...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Meryl, May 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Ik heb volgens mij alle dozen die aan te vragen waren ook aangevraagd :) en gekregen en vond ze ook allemaal leuk. Oke bij de een zat er meer in dan de ander maar goed. Ik woon net over de grens in België en geef altijd het adres van mijn ouders op en mijn eigen gsm nr. dus hopelijk staat er na mijn bevalling niet opeens zo'n consulente bij hun aan de deur :) . Ben wel al een keer gebeld geworden door callcenters maar als ik dan zeg dat ik verhuis ben naar België haken ze al snel af, er heeft gelukkig ook niemand meer gebeld.

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    heb bij me vorige zwangerschap alleen een vrouw gehad van felicitas en die is van de etos doos. van die andere dozen heb ik nooit wat gehort en de babydoos heb ik net als de blije doos zelf op moeten halen.

heb toen viaa felicitas een fotoalbum besteld en tegen de rest zij ik nee of denk er nog over naar

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb die doos van Etos ( felicitas) al een poos thuis.. hoor verder weinig ( doordat ons nummer in t infofilter-bestand staat??)
    Die van prenatal heb ik opgehaald.. die van babydump ook meegenomen toen we de babykamer uitzochten en die van kruitvat heb ik nu al 2 keer voor Jan L** in de winkel gestaan omdat ze hem niet hebben.. Handig om op de afhaalbon te zetten dat ie klaarstaat vanaf 1 mei..

4. MvN

MvN Niet meer actief

Ik denk dat de doos niet meer zo blij is na de bevalling :)

sorry heb weer een stomme dag :( :p

5. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

Nov 26, 2008
    454
    0
    0
    Heb ik ook 2x gehad, toen heb ik gevraagd of ik 'm niet bij een ander filiaal (liggen er hier 3 in de stad) kon afhalen en dat mocht en die hadden 'm.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ja klopt.. Ik heb via mail nu zelfs 2 bonnen om in een willekeurig filiaal een poging te wagen..

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

Jan 8, 2008
    2,605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik hoorde ook zoiets van een vriendin. Jammer dat er altijd ergens iets achter moet zitten. :(

Share This Page