Overstrekken of nieuwsgierig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Charlies, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlies

Charlies Nieuw lid

9 apr 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Iedereen,

Mijn zoontje is nu bijna zes maanden, sinds kort (miss. 3 weken) heeft hij de neiging om in zittend in zijn maxi cosi ineens zijn buik op te tillen alsof hij opgetild wilt worden. Maar 's avonds als ik hem in slaap wieg heeft hij de neiging om zijn hoofd naar achteren te gooien en naar zijn versierstickers te kijken, als ik hem daarnaar omdraai zit ie gewoon rustig. Nu heeft hij dit nooit eerder gedaan dus ik weet niet echt goed wat ik er van moet vinden, herkent iemand dit?

alle reacties zijn welkom.

dank je!

gr. Charly

2. fafje

fafje Niet meer actief

hier doet mijn zoontje dat dus heeeeeel vaak als ie idd in wiegende houding wordt gedragen..en nog niet moe is :)...heir ook versier stickers...ach al is het de lamp..haha hij wilt gewoon kijken, overal en precies wat ie net niet kan zien..

hij wilt ook geowon altijd rechtop gedragen worden...dus vaak doe ik dat dan ff...en dan weer in wieghouding, en dan moet dat soms een btj in de houdgreep...zodat ie zich er aan toegeeft en ineens slaapt ie haha

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Het lijkt mij ook dat hij gewoon nieuwsgierig is, zou me er geen zorgen over maken. Je kunt hem eventueel ook gewoon rechtop houden met zijn hoofdje tegen je aan voor het slapen gaan, dan kan hij alles wat beter zien.

Deel Deze Pagina