mijn zoontje is nu een jaar geweest en ik heb de stokke x-plory. maar ik wil nu onderhand een buggy gaan kopen omdat dat gewoon makkelijker is en compacter. Een vriendin van mij raadde de bugaboo bee aan en inderdaad rijd hij wel erg lekker! maar is deze wel ruim genoeg om mijn zoontje tot zijn 4e in te zetten en is het handig als buggy zijnde of kan je beter zo'n maclaren ofzo kopen?
tot zijn 4e? Dan kan ie toch wel gewoon lopen lijkt me... Het lijkt mij ook een fijn ding hoor, maar het is neit echt een buggy, meer een kinderwagen. Quinny heeft ook net een nieuwe, ook aan de dure kant maar lijkt me ook fijn!
Daar kan die zeker wel tot zijn 4e in zitten. Het zitje lijkt heel klein, maar is het absoluut niet. De agent van Bugaboo (grote man van 1.82m) ging er zelfs in zitten en die zat nog best wel comfortabel.
@jewe: haha dat moet wel een grappig gezicht zijn geweest! @guppie: ja tot zn vierde, als je een dagje pretpark of stad ofzo doet gaat hij echt niet de hele dag lopen denk ik...
Ik heb hem zelf en ze heeft nog echt heel erg de ruimte om flink te groeien dus ik verwacht geen problemen. Wij gebruiken de Bee al vanaf haar geboorte en we zijn er erg tevreden over.
Ik zat ook te twijfelen, maar uiteindelijk hebben we 'm vorige week toch aangeschaft! Echter, wij gaan deze gebruiken voor de 'nieuwe' baby. Voor onze peuter gebruiken wij nog steeds de Titanium Baby Breeze, perfecte buggy! Kost(e) volgens mij 167,-. Perfecte wagen, hebben we erg veel plezier van!
Ik had altijd een Bugaboo Cameleon, maar heb nu een Bugaboo Bee. Ik vind de Cameleon fijner rijden, maar de Bee is heel erg makkelijk in gebruik! Tot een jaar of 4 moet het wel passen hoor, maar wil je zoontje er dan nog in? De mijne is 3 jaar en wil echt niet meer in een buggy. Als we in een pretpark of dierentuin zijn huren we vaak daar een kar, maar meestal belanden de spullen erin en loopt hij ernaast haha!