Weet iemand waar ik goedkoop spuugdoekjes vandaan kan halen? Hoeft geen leuke print of zo te hebben. Het fijnst zou zijn een groot pak of zo. Thanks.
Ik had ze altijd van Hema. Weet niet wat ze daar kosten. Denk dat je ze ook wel goedkoop bij Wibra kan krijgen.
ik zou bij de wibra kijken, daar zijn ze volgens mij t goedkoopst.. gewoon die witte met roze of blauwe randjes..
ik heb de witte gehaald bij de Hema. Maar de kruidvat en/of trekpleister had z e onlangs ook in de aanbieding. (net als de hydrofiele luiers) Ik heb ze daar ook gekocht.
Bedankt voor de tips! Ikea zit hier niet in de buurt, helaas... De Wibra en Zeeman weet ik hier ook niet te vinden. De HEMA en het Kruidvat wel. Die zitten zelfs naast elkaar en daarnaast een supermarkt. Ik moest er toch nog heen, dus ik ga meteen kijken. Heel erg bedankt! De Action is trouwens ook nog een optie, maar daar ga ik een andere keer dan wel kijken
Voor de geïnteresseerden: 3 spuugdoekjes bij de HEMA voor 1,75 3 spuugdoekjes bij het Kruidvat voor 1,99
2 pakketjes maar? Wij hebben er voor de baby weer 5 gehaald . Maar Eva zal er ook een deel van gebruiken, op die van Eva nu zitten bijna overal vlekken op... zijn mooie poetsdoeken voor in de garage straks
ik heb ze van Hema, 3 voor 1,50 geloof ik, gewone witte, en heb er een stuk of 20 en die komen goed van pas!!