hallo dames.heb kruidvat test gedaan 2 voor 5 euro.en er kwam heel heel vaag licht streepje alleen in het licht houden te zien.binnen de tijd.is dat positief of negatief.heb foto gemaakt misschien dat jullie iets kunnen zien.of dat ik me verbeeld. alvast erg bedankt dames.xxx mariska
Deze kruidvat test ziet er heel anders uit dan ik gewend ben! Heb je het dekseltje er af gehaald? Ook dat ene (linkse) streepje ziet er anders uit.. Ik durf er hierdoor niets over te zeggen sorry. Maar ik hoop het van harte! Succes!
nee heb die deksel eraf gehaald.omdat het bijna niet te zien is.maar die 2de streepje heb ik met een pen er boven gedaan zodat je meteen kan zien waar je moet kijken.xxx
Nee sorry, ik zie niks. Maar misschien komt dat ook juist doordat je met pen het lijntje erbij hebt gezet. Hoe ver ben je in je cyclus?
Ik lijk wel wat te zien! Is het streepje roze en net zo breed als de controlestreep?. Hoe ver zit je voor je NOD?
Ik denk op de eerste wel wat te zien, maar durf niet met zekerheid te zeggen dat het streepje er staat. De foto is ook erg overbelicht. Hopelijk mag het raak zijn.