rekbaar doorzichtig slijm 2 dagen voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lies29, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand dit ook gehad en was toen zwanger.
    25 juni mijn ei gehad, dat was dag 25. Gister op dag 33 had ik ineens weer van dat doorzichtig rekbaar slijm, waar komt dat dan weer vandaan.
    Is dat een teken van zwangerschap? of menstruatie?

Verder voel ik vanalles dus tja het kan alle kanten op. Ook een soort brandend gevoel bij mijn eierstokken.

Moet wel zeggen dat ik een lutele fase heb van 10 dagen dus zit nu bijna op mijn nod.

Hoor graag van jullie!

Groetjes Lies

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik had dit bij mijn vorige cyclus ook. Ineens een hele prop van dat erg rekbaar slijm, ook heel wat 'kwaaltjes' die zouden kunnen wijzen op een eventuele zwangerschap. Menstruatie bleef uit gedurende 5 dagen en toen braken ze ineens in alle hevigheid door. Ik had toen echt het gevoel dat ik zwanger was (en net op die 5e dag toen ik ze kreeg kwam mijn zus vertellen dat ze in verwachting is! Leuk voor haar, maar erg zwaar balen voor ons!)
    Ik ben er toen mee naar de HA geweest en die zei me dat het eventueel om een mislukte innesteling kon gaan. Maarja... dat weet je nooit met zekerheid natuurlijk hé

3. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Vorige cyclus ook gehad en was toen ook paar dagen over tijd en toch gewoon ongesteld geworden...het is dus nog ff afwachten.

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan twee dingen zijn volgens mij. Of je ei is toch nog neit geweest en deze ronde later. Hoe wete je dat je ei al geweets is tempen of alleen ovulatietesten? In geval van het laatste zou ik voor de zekerheid even klussen samen.

Maar ik had altijd 2 dagen voor ik ongesteld werd weer meer slijm ipv korrelig wit. Net alsof je bmm zich langzaam weer opent voor de afvallozing uit de baarmoeder.

Slijm met een innesteling weet ik niet. Ik heb alleen ervaring met een mislukte innesteling. Ik had toen geen rekbaar slijm, maar het was meer creamy. Normaal had ik altijd creamy tussen mijn ei en menstruatie.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mij was het echt bij deze beeb een teken van zwangerschap.
    Ik had het normaal echt altijd rond mijn en eisprong en verder niet.
    Nu bleef het weken lang aanhouden, toen wist ik eigenlijk wel al genoeg.

Ik hoop dat het ook wat betekend bij jou! :D Spannend!

6. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    we zitten in hetzelfde schuitje ook ik heb weer rekbaar slijm, en waterig slijm, maar gisteren was het weer creamy dus ik snapte er niks van, mijn ei was ook al geweest getest waardoor ik het weet, maar ik voel me nu wel net als bij een eisprong, maar ik zit toch echt 3dg voor NOD ik heb ook stiekem getest en denk helaas dat het dit keer niet raak is, want ook ditmaal negatief :(

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    ojee het kan dus alle kanten op.
    Het is bij mij nu ook een beetje plakkerig.
    Het lijkt inderdaad allemaal op een ei, maar volgens mij heb ik die toch echt al gehad. Heb namenlijk 1 dag voor mijn ei behoorlijke hoofdpijn en dan van dat eiwittige slijm en dat was de 25e juni.
    Het zal toch niet dat pas op dag 34 mijn ei komt das wel erg laat.

Oh chaii ik hoop dat je gelijk hebt!!!

We wachten even af, heb nu wel al de hele week hoofdpijn, normaal alleen maar 1 dag voor nod en 1 dag voor ei dus das ook weer anders. Heb nog 1 test liggen misschien morgenvroeg even kijken. Spannend allemaal...................!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina