Hallo.. Ik heb misschien een hele domme vraag, maar dit is pas ons eerste kindje, dus weet nog niet alles. We moeten nog luiers kopen, alleen weet niet welke ik moet hebben? Moet ik wegwerpluiers of anderen? Luiers die ik uit kan wassen? Hopelijk krijg ik antwoord terug, alvast heel erg bedankt. Groetjes Xeen
Hallo.. Ik heb misschien een hele domme vraag, maar dit is pas ons eerste kindje, dus weet nog niet alles. We moeten nog luiers kopen, alleen weet niet welke ik moet hebben? Moet ik wegwerpluiers of anderen? Luiers die ik uit kan wassen? Hopelijk krijg ik antwoord terug, alvast heel erg bedankt. Groetjes Xeen
De keus of je wegwerp of katoen gaat gebruiken ligt geheel aan jezelf. Die kan een ander niet voor je maken. Mocht je kiezen voor wegwerp ook dan is het een kwestie van welke jezelf wilt gebruiken. Een eigen merk / merk-luier. Vaak is het een kwestie van prijsverschil en uitproberen welke je goed bevallen. Voor katoenen luiers---> gebruik eens de zoekfunctie. Er is een topic over met ervaringen. Ilja