Lieve allemaal, Mijn zoontje van 10 weekjes lijkt wel onverzadigbaar. Hij krijgt nu Friso Hypoallergeen en hij drinkt al tussen de 1100 en 1300 CC per dag. Sjeetje, kan toch niet goed zijn zoveel melk, maar hij heeft er erg honger in, niet normaal meer... Iemand tips om de honger wat meer te kunnen stillen? Nu wordt hij zelfs 's nachts wakker van de honger, terwijl hij al langere tijd 's nachts doorsliep. Laten huilen is geen optie, hij wil echt eten... Heb een keer gehoord van iets door de voeding wat beter verzadigd? of word hij daar dikker van? hij zit namelijk al aan de bovenkant van de "groeilijn".. liefs NN
gebruik je de hypoallergeen met een reden? anders heb je meer baat bij voeding voor hongerige baby's. groetjes, Miranda
ja, vanwege kans op allergieen, die bij vriend veel heersen! hij heeft al eczeem, dus het is niet verstandig met de hypo-allergeen te stoppen helaas...
om de hoeveel uur krijgt je kindje eten? nutriton is niet allergeen, is eigenlijk tegen krampjes, maar het kan wat meer verzadigen, de voeding wordt er dikker van, maar het voegt geen calorieen toe. nutrix is ook niet allergeen, dat is rijstebloem. eigenlijk is je zoontje daar nog te jong voor, maar als niets werkt, zou je het kunnen gaan proberen. maar dat voegt wel extra calorieen toe. groetjes, Miranda
Volgens CB kan het een inhaalslag qua voeding zijn aangezien Luuk sinds afgelopen vrijdagmiddag weer hersteld is van het Rota-virus. Hebben jullie ervaring met zo'n inhaalslag? Het mag niet langer dan tot a.s. vrijdag duren, anders moet ik terugbellen. Jammer dat er niet iets is van een combi hongerig én hypo-allergeen !
Hee, ja Rico heeft niet het Rota-virus maar zat heel laag kwa gewicht NIET EENS IN DE CURVE wat hoord. dus die heeft dat nu ook echt zielig, je mag die nutriton (johannesbrood pitmeel) best een schepje 1 a 2 door die fles heen doen anders wordt het te dik. het kan echt geen kwaad volgens mij. dat hebben ze tenminste mij aangeraden als hij het nog 'n week zo zo deed zoals vorige week. en ik heb ook hypo-allergeen (ja kruidvat extra care.) je kunt het op het CB vragen of jij dat mag doen of aan het ziekenhuis notabene. maar voor vele is het een wondermiddeltje