vraagje over DE frequentie

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haaiii

ik zie wel eens topics voorbij komen waarbij er toch wel veel meiden zijn die 2 tot 3 keer sex hebben in de week.

ik moet zeggen dat ik daar nu echt niet aan kom. Ben kapot s'avonds door mijn 2 kids van twee en drie en mijn zware studie.

maar ik vraag mij altijd af : die frequenties van jullie, is dat echt met alles erop en eraan? ;):):):):)

Ik zou best 2 a 3 keer in de week gewoon een vluggertje willen maken zeg maar :p:p:p maar mijn vriend wil wat vaker een romantisch avondje.... lees; uitgebreid in bad, massage, voorspel nouja het hele riedeltje..

maar ik wordt vaak al moe bij die gedachte ..... bij wat geluk slaapt onze oudste zo rond half 9 , 9 uur.. maar het is ook vaak half 10.

ik ben daarna gewoon kapot en heb dan ook echt geen zin meer om in bad te gaan enzo.

Hoe doen jullie dit? help me alsjeblief :)

liefs Muis

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Frequentie is redelijk, denk 4 x pw gemiddeld maar aub wel voor 23.00 uur en geen langdradig gedoe hoor haha. Douche wel altijd achteraf en duik dan mijn nest in.

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    wow, jullie hebben het goed voor elkaar. Hier zou het wat vaker mogen, maar met een kindje, drukke baan (allebei), huishouden, vier katten, ouders die niet helemaal gezond zijn en aan de andere kant van het land wonen en (bij mij) een langdurig ijzergebrek kwam het er gewoon niet van. Ik vind mezelf na de zwangerschap niet perse sexy... wel mooi, maar niet sexy. Vind het wel knap als vrouwen snel weer een normale frequentie hebben hoor.

Ennuh, TS... wat heerlijk dat hij zo uitgebreid wil, maar ik snap wel dat daar de puf soms voor ontbreekt. Mss eens een vluggertje voorstellen, of wil hij echt niet?

4. mroos

mroos Niet meer actief

Hier inderdaad zo'n 2 a 3 keer per week, redelijk uitgebreid, soms wat sneller.
    Vaak in het weekend, 's middags als de kids slapen, of 's avonds, als je er toch niet zo vroeg uit hoeft.
    Ik vind het belangrijk, het is een soort van tweede taal waarin dingen 'uitgesproken' worden die in woorden niet altijd uit te drukken zijn, júist wanneer je in zo'n drukke periode van je leven zit.

Deel Deze Pagina