hallo allemaal ik heb een vraagje, ik val altijd in slaap op me buik, kan dit kwaad voor de baby? zoja anders kan ik niet slapen wat doen jullie hier aan? liefs joanita
Zolang t voor jou nog prettig ligt, kan t absoluut geen kwaad. Ik heb ook nog heel lang op mijn buik geslapen en soms ga ik nog steeds ff op mijn buik liggen, maar dan met een kussen onder mn bekken. Welterusten!
Nee kan geen kwaad. Je krijgt vanzelf wel protest als je je om moet draaien (als het zover is) Als het voor jou nog prettig ligt zou ik me niet druk maken. Ik lig zelf nu ook nog op me buik maar wel met me been opgetrokken, de kleine begint vaak zat te porren en te schoppen van hup draai om mama en dan moet ik me maar weer omdraaien op me zij Liefs wolly
Op 'n gegeven moment kun je écht niet meer op je buik slapen, dus je zal er wel vast aan moeten wennen dat het straks niet meer gaat. Ik lig ook graag op m'n buik en als je nog zo kort zwanger bent merkt je kindje er nog niks van. Slaap ze!
Ik was ook altijd een buik slaper. Op je buik slapen kan geen kwaad voor je kindje hoor. Je kindje zit goed omringd bij jou binnen. Over een tijdje merk je waarschijnlijk wel dat jij of je kindje het minder prettig vind liggen, dan ga je vanzelf wel een andere slaaphouding aannemen. Ik lig nu voornamelijk op mijn zijn en soms half zij half buik. Helemaal op mijn buik ligt niet fijn meer. Zolang het goed voelt kun je dus nog lekker op je buik blijven slapen.
ik lig nog steedd op me buik en de kleine vind het niet erg ik heb toch al best wel een buik kijk maar in mij album
Nee hoor, kan geen kwaad. En als je kindje het er niet mee eens laat hij/zij dat wel merken, zoals hier sinds een 2 weken gebeurd Tja als het om welke rede dan ook niet kan, leer je vanzelf anders slapen ! Ik hoop voor jou dat jullie ukkie er geen problemen mee gaat krijgen dat mama op haar buik slaapt !