Grappige vraag. Zou het niet weten weten. En zal het gelukkig ook nooit meer weten. Twee keer ks gehad. Geen kinderen meer voor mij...
Volgens mij is dat gemiddeld 1,5 tot 2 cm. Als ze een knip zetten dan doen ze dat schuin dus de bil op (kan het weten, heb een knip van 7 cm gekregen ) Helaas kan je inderdaad een totaal ruptuur krijgen en dat is heel erg vervelend maar in de meeste gevallen gebeurd dat niet en let de verloskundige of gynaecoloog goed op en kunnen ze soms beslissen een knip te zetten om een ruptuur tegen te gaan.
Whahaha ik lig echt helemaal in een deuk Een meter!!!! Hahahaha... Heb je daar geen last van?? ik ga snel verder lezen.. heb ook echt werkelijk geen idee.
Bij uiterste verveling heb ik besloten om te meten. Echt van gat naar gat is bij mij 1,2 cm das nie veel. Zoonlief is hier zonder ruptuur of knip ter wereld gekomen. Wel wat scheurtjes van binnen en een aantal hechtingen maar verder geen schade.
Ik schat zo'n 1,5 cm . Maar waarom ga je ervan uit dat je op die manier gaat uitscheuren? Ik ben bij de eerste bevalling uitgescheurd... naar voren! (is ook niet zo fijn..) En bij de 2e bevalling links en rechts een scheurtje naar de zijkanten.
Rekt t niet? Dan scheurt het wel... Tja weinig aan te doen van te voren... en ook nie t altijd op het moment. ... Geen idee, maar tijdens de bevalling is het een stuk groter dan in deze ontspannen situatie. .. dat weet ik van mn bevallingsfoto's hahaha
Ik heb eerlijk gezegd geen idee over de afstand tussen mijn vagina en anus. Wél weet ik dat de afstand tussen mijn anus en schouderbladen benedengemiddeld kort is (slechts 27,3 cm) waardoor ik regelmatig last heb van tepelkloven. Maar er valt mee te leven...
Mn vriend toen heeft het toen weleens kapot gestoten met de sex.... Deed pijn!! En bloeden! Maar geen idee hoeveel cm het is..
Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? De gyn moet een schaar gebruiken omdat het nogal een stevig stukje is, en hij doet het....nou ja op een andere manier? En ik las een knip van 7 cm Geen idee hier en ik ga het niet opmeten.
En dan die reclame boven dit topic: Een grote electrische HEGGENSCHAAR, waarbij staat: Snoeien zonder knoeien.....
Misschien een waarschuwing plaatsen bij de titel. Niet lezen indien je de komende maanden nog moet bevallen... Haha, geniaal dit topic.