Wij hebben 6 juni een bedrijfsfeestje van mijn man zijn werk. Eerst een speurtocht door Utrecht, daarna eten en een leuke avond met DJ. Nu willen we graag overnachten in het centrum van Utrecht en ben ik benieuwd of jullie misschien nog tips hebben voor een goed hotel(letje), inclusief een lekker ontbijtbuffet. Het feestje is in een gelegenheid aan de Oude gracht, het zou fijn zijn als het hotel op loopafstand ligt. Wij zijn totaal niet bekend in Utrecht, dus het is nu zoeken naar een speld in een hooiberg. Via google krijg je bijna alleen de grote jongens, maar wie weet heeft 1 van jullie een tip van een leuk hotel die op google niet meteen naar voren springt
Court hotel of hotel nieuwe gracht misschien, of iets via airbnb? Totaal andere optie sionskameren.nl is een bed and breakfast...ook erg leuk en in het centrum! Succes
Ligt niet in het centrum van Utrecht, maar Van der Valk Vianen is zeker wel betaalbaar met een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Achter het hotel heb je een bushalte en met 20min sta je in Utrecht (station).
Ik zit nu op Google Maps te zoeken op Hotel bij Oude Gracht Utrecht en dan krijg je een overzicht op de kaart met hotelletjes en B&B's. https://www.google.nl/maps/search/hotels+in+de+buurt+van+Oudegracht,+Breedstraat+en+Plompetorengracht,+Utrecht/@52.0875204,5.1203116,18z?hl=nl
Ontzettend bedankt voor jullie tips meiden. Het is toch het Apollo geworden, aangezien deze als enige echt op loopafstand ligt van de Oude gracht. We gaan met de trein, omdat parkeren ook lastig is in de binnenstad. Van der valk hadden we ook naar gekeken, maar vonden we toch wat te ver uit de richting (gaat vooral om het teruggaan aan het einde van het feest😇 ) Mamabram, jou link ziet er ook erg leuk uit. Iets om te onthouden voor een volgende keer😃