vraagje over de Lodger Bunker

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minnie78, 21 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een lekkere wikkeldeken die ik kan gebruiken vanaf de geboorte van onze kleine uk. Ik ben uitgerekend in januari en wil de kleine in de maxi cosi in een wikkeldeken kunnen vervoeren.

Ik heb een beetje op internet zitten surfen en kwam uit op de Lodger Shelter of Lodger Bunker.
    De Shelter wil ik alleen niet gebruiken als draagdoek. Dus alleen als wikkeldeken. De Bunker lijkt me dus handiger, omdat je die ook tot een jaar of vier kan gebruiken. Ik vraag me alleen af of je de Bunker al direct vanaf de geboorte kan gebruiken?
    Bij de afbeeldingen met de Shelter zie je echt pas geboren baby's en bij de afbeeldingen met de Bunker vaak al wat oudere kindjes.

Wie heeft hier ervaring mee?

Groetjes, Minnie

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De bunker is een voetenzak voor in de wandelwagen dus vanaf een maand of 6. In de bunker zit een booster (teddyachtig klein dekje) en dit gedeelte kun je uit de bunker halen en in de maxi cosi leggen waar je kindje dan op komt te liggen.

Je hebt iets van een wrapper nodig. Bijv de Puckagogo, wrapper van red castle, snooze baby heeft er ook een.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even ter aanvulling: de wrapper van lodger kan niet in je autostoeltje (al is ie wel heel fijn ;))

4. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Wrapper van Jollein kan wel in de autostoel.

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    de Shelter van Lodger is wel voor de MAxi Cosi gemaakt. (tevens als draagdoek)
    De bunker kun je natuurlijk wel gewoon gebruiken in de reiswieg! :)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De bunker is ook niet voor de reiswieg. In de zak zit een driehoek vorm voor een zit gedeelte ligt denk ik niet erg prettig voor een klein kindje.

7. Fortunato

Fortunato Lid

14 okt 2008
    75
    0
    0
    Wij hebben voor onze kleine meid een maxi cosi pebbles voetenzak gekocht voor in de maxi cosi, ideaal!

nu voor ons komende beebje een nieuwe zak gekocht voor de maxi cosi, deze laat ik er vast inzitten en heb inmiddels de lodger shelter ook gekocht voor binnen en eventueel voor als ik de kleine in de kinderwagen leg oid..
    maar ja... was ook cadeautje die ik uit mocht zoeken, dus het is maar net wat je te besteden hebt..

8. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Wij hebben lodger wrapper en direct vanaf de geboorte gebruikt als wikkeldoek of als dekentje (zelfs in mc) of mee naar cb. Vind hem ideaal en ben blij dat ik m aangeschaft heb.

9. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben ook voor in autostoel een zak van pebble.. en voor in huis wrapper

Deel Deze Pagina