Hoi, Ik vroeg mij af hoe lang kraambloedingen kunnen aanhouden. Ik hoor vaak tussen de 20 en 40 dagen. Maar kan het ook minder lang zijn? Hoe ging dat bij jullie? Groetjes
Je bedoeld na de bevalling neem ik aan? Bij mij heeft de kraamzuivering ongeveer 7 weken geduurd. Maar er zijn idd mensen bij wie dit veel korter is ! Minder lang dan 20 dagen denk ik niet dat dat veel voorkomt, dat is nog minder dan 3 weken. Weleens gehoord/gelezen dat ze 3 weken gevloeid hebben, maar niet korter eigenlijk.
Ik heb 2 weken goed gevloeid, toen werd het minder, op een gegeven moment eigenlijk weg en met 5 weken ineens weer heel veel, maar dat bleek mijn 1e ongi(ondanks volledige borstvoeding)
Toch korter dan 20 dagen hier..! Ik denk 1.5 week erg, en na 2 weken dat het helemaal weg was..gelukkig!
ik heb 6 weken gevloeid. Op het laatst geen kraamverbanden meer vol hoor, maar vloeide nog wel. dus ehm 6x7=42 dagen
toch 6 weken, op den duur niet meer zo erg maar was blij dat ik er EINDELIJK vanaf was en na dikke 2 weken werd ik WEER ongesteld dacht dat ik gek werd haha
Ik heb 6 weken gevloeid. De laatse weken kon ik met een inlegkruisje toe. Het duurde hier trouwens een maand of 7 voor ik weer ongesteld werd. hoop dat dat dit keer weer zo is.
Hallo! Ik heb na de bevalling van onze dochter precies 3 weken gevloeid. De eerste dagen had ik naast het vloeien ook heel veel stolsels. Sommige van die stolsels waren best groot... Maar ach, het hoort er allemaal bij. Liefs Elly.
sommige mensen hebben ook alle mazzel van de wereld he klein buikje, snel weer weg, niet vloeien, pffff ik moet echt mijn best doen om niet te jaloers op je te worden haha
nou dames het kan echt korter...hihi heb maar 3 dagen echt hevig gevloeid en daarna 2 dagen echt heel licht daarna niks meer dus in totaal 5 dagen en toen 4 weken later weer gewoon ongie..dus was bij mij echt super. was zelf wel bsng dat dat neit goed was maar ze hebben in het ziekenhuis alles nagekeken en was gewoon helemaal goed.