Daarnet heb ik gelezen, is dat je cyclus begint op de dag, dat je helder rood bloed hebt en dus niet die paar druppeltjes, die je (ik wel) de eerst dag of twee dagen hebt. Betekend dat dus ook, als je je cyclusdagen begint af te tellen met je Persona, dat ik van de dag met helderrood bloed pas moet gaan beginnen???? Gisteren ben ik gestart met de aftellen cyclus met de persona, maar ik ben dus niet helderrood aan het vloeien!
Volgens mij moet je pas beginnen met roodverlies.. Volgens mij kun je 'm nog resetten, maar dan moet je het boekje even erop naslaan. Top dingetje trouwens... eerste ronde met persona en zie banner
Hoi! Ik ben nu 10 dagen met de Persona bezig, in het boekje staat dat je moet beginnen als je binnen je testperiode (de tijd dat je hem opendoet tot 3 uur ervoor of er na) rood bloed verliest. Ik had bij het wakker worden zeg maar al een beetje bloedverlies, ik heb dus op de m gedrukt, paar uur later hevig ongesteld. Succes!
Dank voor de snelle reacties. Ik kan niet zeggen, dat ik nu zo heel hevig ongesteld ben geweest. Wel rood hoor, maar niet DE doorbraak. Het lijkt nu zelfs al over te zijn! (dag 3) Of ... of morgen komt DE stroming ... Ik ben zeer benieuwd, en uiteraard zeer ongeduldig.
Ik ben inderdaad meer ongesteld, dat is wel lekker. Dag 6 moest ik testen en dat heb ik gedaan. En ik kreeg een rood lampje. Zo snel al? Maar dat zal wel zo zijn, omdat het ook mijn cyclus zal moeten 'leren kennen'/opslaan. Wij hebben we de daad verricht. Wil zo graag zwanger worden!
Toch weer een petit pue bloedverlies. Grr. Toch nog een beetje ongesteld? Wat zit het lichaam ingewikkeld in elkaar zeg.