vraagje over de peuterschool

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lovekees, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgende week mag dochter voor het eerst naar de peuter
    Nu vroeg ik me af of ze ook al wat mee moet bijv. Drinken fruit? Dan kunnen we nog even kijken voor trommeltje tasje ...:D

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Mijn zoontje (afgelopen maandag voor het eerst) hoefde alleen verschoningsspul mee. Dus setje reservekleren en luier/doekjes.
    Daarnaast mag je ook een knuffel meegeven, als het kind er thuis ook overdag mee sleept.

Fruit en drinken wordt hier door de peuterspeelzaal geregeld, maar dat is sinds ze onder de kinderopvang vallen ipv de gemeente. Vanaf de zomervakantie geloof ik.

Misschien kun je dat nog even navragen?

Veel succes volgende week. Hier ging het geweldig..

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bij ons op de psz hoeven we alleen een beker drinken mee te geven en een pamper en eventueel verschoon kleertjes. Koekjes e.d. zorgen hun voor.

Ik zou even informeren bij je psz want volgens mij is dit overal weer anders.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zou het zeker navragen want dat verschilt per psz. Hier nemen ze een tasje met schone kleding (of luier als ze nog niet zindelijk zijn) mee. Geen eten of drinken, ze krijgen allemaal melk en een appel van de psz.

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt de juf komt volgende week kennis maken maar dan weten al een beetje..

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ligt aan de peuterspeelzaal.

Dochter is 2 dagen bij een psz geweest waar we eigenlijk niks mee hoefden te geven. Drinken, fruit en luiers zaten er allemaal bij in.

De psz waar ze daarna naartoe is gegaan moeten de kinderen zelf een rugtasje met fruit en drinken meenemen, en ook een luier als het kind nog niet zindelijk is.

7. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

bij onze psz is het luiers en eten en drinken.

8. Storm

Storm Niet meer actief

Even navragen, het is overal anders!

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Bij ons een schoon setje kleding,luier voor als ze die nog dragen,knuffel mag en een stuk fruit.

Deel Deze Pagina