Hallo mensen, Mn vriend en ik zijn bezig zwanger te worden, we hebben aardig wat geklust rond mijn eisprong die zou ongeveer 1 oktober zijn, ik zou eigenlijk deze week(woensdag ofzo) ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet, mn borsten zijn wel super pijnlijk en verder moe, maar geen menstruatie klachten ofzo alleen een trekkende binnekant van mn buik lijkt wel.en meer afscheiding dan normaal elke keer lijkt het alsof je ontgesteld word maar ik het niet zo.. heb vandaag een test gedaan en die gaf negatief aan, ik durf bijna niet te hopen,heb deze week ook erg vergeetachtig en dat is echt niets voor mij! kan het zijn dat ik wel zwanger ben maar het HCG hormoon nog niet genoeg is, ben in principe bijna 3 dagen overtijd?Zijn er meiden waarbij het HCG extreem lang wegbleef? kan het zijn dat het nog een week fozo duurt voordat ik dan weer kan testen? Alvast bedankt voor de reactie!
hoi ja het kan zijn dat je lichaam wat later en minder snel hcg aanmaakt, waardoor je test idd negatief is. Zijn zat vrouwen die pas een aantal dagen, soms wel weken na hun nod positief testen... Geef de moed en hoop niet op
Dames, mag ik me aansluiten in de rij der hopenden? Zag bovendien dat de meeste van jullie ook in de 20 zijn. Heb op dit moment mijn cyclus niet in beeld, maar indien ik een 'ideale' cyclus van 28 dagen heb... dan ben ik een paar dagen over tijd. Vanochtend negatief getest. Heb mijn banner ingesteld op 30 dagen.... Wachten wachten wachten dus!
Ik ben ook altijd op tijd, ik ben nu rond de 5 maanden van de pil af en elke keer precies op tijd ongesteld, alleen met de pil was t soms te laat maar ook voor de pil altijd op tijd.Dus nu vind ik het heel raar, ik wacht nu denk ik t/m donderdag(als ik dat kan volhouden hahah)
Hee BooBoo wat spannend! Volgens mij kan je maandag prima weer een testje doen hoor! HCG verdubbelt zich iedere twee dagen in het begin van je zwangerschap (als ik het goed zeg)... dus drie dagen later weer testen kan helemaal geen kwaad. Klinkt maandag niet een stuk dichterbij dan donderdag? We horen het wel!
ik zit idd in hetzelfde schuitje, mijn cyclussen zijn niet 100% hetzelfde, heb mijn ei wel gevoeld, maar 100% zeker weet ik het niet, ovutesten gebruikt, maar dan toch.... nu mag ik vanaf maandag of dinsdag testen, ben eens benieuwd, heb wel wat kwaatjes, maar ja, als je graag wilt haal je je ook wel eens wat in je hoofd.... groetjes
Luukske, join the club . Heel nuchtere benadering, volgens mij blijf je je daar ook het lekkerst bij voelen! Zie in je ondertekening dat je hebt laten pendelen. Hoe heb je dat gedaan? Gewoon dames van het forum benaderd? Groeten
hoi Sophie, ik heb een zoontje van bijna 3, en heb de afgelopen week zo'n rare klachten gehad, die ik bij mijn zoontje niet had, dus kan het niet helemaal thuisbrengen.... hoop natuurlijk dat het wel raak is, maar omdat die cyclus niet helemaal regelmatig is, kan ik er dus niet helemaal van uitgaan....helaas.... dat pendelen trouwens heb ik laten doen door meiden van het topic: "wie gelooft er in een naaldje en een draad"(staat ook bij zwanger worden). heb zelf ook gependeld met mijn trouwring, en daar kan hetzelfde uit, dus ja, hopen dat het iets uit heeft gemaakt....haha....
en nog steeds nix, ik weet het gewoon niet meer testen geven negatief aan. ahhh word er gek van weet je wat wel raar is als ik moet hoesten dan doet mijn baarmoeder n beetje zeer, alsof er iets in zit tja hoe verzin je het he?ik voel beetje pijn als ik hoest in mn baarmoeder, steekjes enzo.heb mezelf laten pendelen en er kwam uit dat ik nu zwanger ben van een meisje, ben benieuwd! en dit is zo raar , maar het blijft een feit, ben al maanden van de pil af,(wel veilig gedaan)Augustus begonnen en dit is onze 2de ronde en ben nog nooit zonder pil te laat geweest....hoeveel dagen moet je overtijd zijn om zon bloedtest bij je huisarts te krijgen? thanx
Het kan zijn dat je als je stopt met de pil wel te laat ben. Dat merk ik bij vriendinnen om mij heen. Maar het is wel een hele spannende topic. Ik hoop dat er nog wat positieve tests uit rollen Groetjes Oem Hudaifa
ja maar dat is dus het punt, dat heb ik helemaal niet gehad, mijn cyclus is al die maanden gewoon doorgegaan?!
Wat herkenbaar is dit allemaal! Ik ben 18 september geopereerd aan een bbz, dus weet niet exact hoe mijn cyclus is. Normaal was deze ongeveer 30 / 31 dagen wat dus inhoudt dat ik dit weekend ongesteld zou moeten worden. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld, en voel ik het ook totaal nog niet aankomen. Wel heb ik echt onwijijijijijijis zere (.)(.). Dit had ik toen ik laatst zwanger was ook.... Ook ben ik veel moe en heb ik veel hoofdpijn (maar dit zou ook nog van de operatie kunnen komen). Gisterochtend heb ik getest en deze was negatief. Nu testte ik de vorige keer op mijn NOD ook negatief en pas een paar dagen later positief, dus er is hoop! We houden elkaar wel op de hoogte he?
ik had dit ook tot vandaag was 4 dagne overtijd maar vandaag is ie er dan toch hoop voor jullie dat het wel gelukt is. had al twee tests gedaan beide nega. ben ook altijd op tijd. deze mnd zelfs bulten op borstendoor hormonen maar toch niks heel appart hoor
Ja ik was week overtijd.....vandaag ongi geworden. Had ook weer alle klachten maar ja.... Ik hoop voor jullie echt dat het raak is!