Dagen misselijk en opeens niet meer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushis, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ben dagen zo misselijk geweest... en van het ene moment op het andere moment... niks meer...

Moet ik mij nu zorgen maken. Ik zou vandaag 7 weken zijn.

Ik heb al 2 miskramen achter de rug... Dinsdag moet ik op controle maar het zal weer met klein hartje zijn...

Groetjes

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Nee hoor, daar hoef je je op zich geen zorgen om te maken. Snap het wel, want ik heb voor mijn oudste zoontje ook 2 miskramen gehad en de eerste weken zijn dan altijd zeer stressvol. Maar onthoud; het niet of wel hebben van symptomen zegt helemaal niets over het verloop van je zwangerschap. Dat zijn echt fabels. Ik ben bij m'n eerste (goede) zwangerschap totaal niet misselijk geweest en nu bij de tweede wel ietsje, maar ook niet enorm hoor. Het komt vaak voor dat symptomen die je hebt soms voor een paar dagen verdwijnen en dan ineens weer terugkomen. Ik hoop voor je dat 3 x scheepsrecht is en deze zwangerschap goed verloopt!!

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee bij zijn symptomen ook steeds gekomen en gegaan zonder dat het verder iets over de zwangerschap zei. Ik zou willen zeggen gewoon genieten van het feit dat je je goed voelt, maar ik begrijp dat dat na twee miskramen moeilijk is. Veel succes voor dinsdag, ik hoop van harte voor je dat dit kindje lekker bij je blijft.

Deel Deze Pagina