Hallo allemaal, Zo tegen het einde ga ik regelmatig 's middags even naar bed voor een middagdutje, dat soms wel 1.5 tot 2 uur duurt... ik slaap dan ook echt.. ' snachts moet ik regelmatig naar de wc, dus compenseert mijn middagdutje dan weer voor mijn gevoel... doen jullie dat ook?
Heb ik in mijn eerste zwangerschap ook gedaan. Nu nog niet, maar ga ik waarschijnlijk wel weer doen. Ik viel niet altijd in slaap, maar ik lag toch even te rusten en wat te lezen of een beetje tv te kijken. Heerlijk toch? Probeer je rust te pakken, je hebt je energie straks hard nodig
Ik heb het bij de eerste nooit gedaan, maar die is dan ook met 31 w geboren... Nu met de tweede (36 w nu) kan ik gewoon echt niet zonder middagslaap. Ik trek het anders echt niet, ben erg moe, ben 's nachts ook veel wakker, en daarbij heb ik ook nog eens reuma waar ik erg veel last van heb. Ik heb twee dagen dat ik echt niet kan gaan liggen, dan is mijn dochter de hele dag thuis, ik moet zeggen dat die dagen erg zwaar zijn! Gewoon doen dus! Je zult ook nog wat energie voor de bevalling moeten hebben straks!
vaak wel ja. komt ook omdat ik `s nachts onrustig slaap. heb dan in de middag echt even dat slaapje nodig voor ik begin met koken.
Ik lig elke middag van ongeveer 13.00uur tot 15.00/15.30uur op bed. Meestal slaap ik niet, maar lig ik lekker te lezen, doe een spelletje op mijn telefoon of lig lekker te liggen.
Ik doe ook al regelmatig een dutje Ik slaap 's nachts ook erg slecht dus die middag heb ik echt even nodig lijkt wel.
Ik probeer het wel maar ik kan zo moeilijk stilzitten of liggen! Dadelijk als de baby geboren is ga ik ongetwijfeld weer dutten (met dochter ook gedaan)
tot week 35,36 ging het goed hield ik het ook redelijk goed vol...maar sinds kort moet ik er echt aan toegeven. Ik slaap snachts slechts..kom moeilijk in slaap, als ik slaap wordt ik weer wakker na 1,5 uur om tig x naar de wc te moeten...en smiddags..ik val als een BLOK in slaap vaak 2 uurtjes en dan ben ik weer als nieuw! Maar als ik savond snaar bed moet/lig denk ik echt oo hoe kom ik deze nacht door... Dus ik heb zeker baat bij mijn middagdutje!heerlijk!Ga er ook sochtends met manlief uit om 07.15u... dus dan mag het ook wel hé
Bij mijn dochter sliep ik hele gaten in de dag, ik had immers ook nog geen ander kind om voor te zorgen. Ik moet zeggen dat dat later in de zwangerschap alleen maar in mijn voordeel heeft gewerkt. Ik had echt energie voor 10! Nu ga ik wel eens met mijn dochter mee slapen (ik werk savonds). Maar dat doe ik alleen maar omdat ik nu nog aan het herstellen ben van weken lang overgeven en afvallen. Als ik me straks beter voel zal ik het zeker niet meer doen.
Wij doen dat ook... Zelfs voor de geboorte van de eerste..hahaha Altijd even uurtje 0f 2 (max) slapen. En nu nog steeds. Als de kids s'middags naar bed gaan, gaan wij ook even..
Hier de ene dag wel, de andere dag niet. Ik slaap 's nachts nl nog prima. Maar soms heb ik het echt even nodig.
Jep... Heb het ook echt nodig met mijn slechte nachten! Inderdaad tig keer naar de wc, maar ook niet meer weten hoe je moet gaan liggen! Ga daarom s middags even naar bed... Meestal een uurtje tot 1,5 uur! Kan dan ineens zo lekker slapen.....
Als ik er de kans voor zou krijgen zou ik het wel doen ja. Maar gezien ik meestal alleen thuis ben met mijn dochter, en mijn dochter overdag eigenlijk bijna nooit meer wil slapen, heeft mama dus dikke pech.
Sinds deze week geen behoefte meer aan. Nu 31 , 5 zwanger. Maar heb het de afgelopen vier à vijf weken wel gegaan. Soms kort soms lang. Ineens slaap ik snachts veel beter doordat ik later na bed ga denk ik rond 0100 uur. Slaap door tot 8 soms 830. Heerlijk.
Ik doe regelmatig een dutje in de middag! Heerlijk! Ben blij ook dat het kan... 's Avonds ben ik dan ook weer gewoon moe en slaap dan net zo makkelijk in. Ik slaap in die dutjes ook makkelijk twee uur!
De eerste 15 weken van de zwangerschap deed ik elke dag wel even een dutje. Inmiddels heb ik dit niet meer nodig, maar denk tegen het einde van de zw.schap wel weer.
Slaap ook vaak overdag. 'S nachts is het namelijk een drama, slaap de laatste paar weken vaak hooguit 2 uurtjes per nacht. De rest van de nacht ben ik aan het heen en weer lopen om te plassen, probeer ik een houding te zoeken om te slapen of lig ik te lezen omdat slapen dus niet lukt. Achja alles voor de kleine...
Ja hoor hier ook! Ik slaap smiddag ook goed 2 uur zonder te plassen! Snacht kaj ik beter op de wc slapen. Hihi zo vaak als ik moet... Grappig is dat mijn zoontje van 3 eigenlijk niet meer slaapt smiddags..alleen dus wel als we samen thuis zijn..dan ligt hij heerlijk bij mama in bed