Ik heb in mijn box nu enkel een boxkleed liggen en merk dat Tijn het toch wel erg hard vind liggen, daarom wil ik nu een boxmatrasje of schuimrubber iets eronder hebben. Waar kan je zoiets kopen?
ik heb eerst een plastic boxkleed en dan een gewoon, dus das al dikker. Die plastice zijn volgens mij ook wat dikker of steviger. Die kun je gewoon bij een baby winkel kopen, mss is dta een idee
ik weet niet waar je woont maar bij ons staat op de markt een schuimboer. Die kan een stuk schuim op maat snijden voor je. Hoesje eromheen en klaar. Vaak staan dit soort kraamjes op een grotere markt. Wat ook een optie is een 2 persoonsdekbed nemen en die eronder leggen(ik kan h'm in mijn box precies kwijt na hem op te hebben gevouwen tot ¼ van het oorspronkelijke formaat )
ja is zo'n dekbed opvouwen enz weer niet te zacht? Je moet er ook rekening mee houden dat als ze zich omdraaien enz,,,,, zelfde als in een bedje. Dan lijkt t me erg zacht met een dekbed. Of valt dat mee
Ik gebruik alleen het boxkleed. Is wel een dikkergevoerde en niet een erg dunne dus is niet hard vind ik.