Zit even te kijken wat voor spellen er zijn, nu zie ik het spel van Mickey Mouse Clubhouse waarop staat aangegeven dat die voor de Motion is. Past die dan ook op de Pocket? In de speelgoedboeken staat dat ze voor allebei geschikt zijn, maar het is best verwarrend dat het niet op het spel zelf staat aangegeven. Groetjes Roxanne
Je moet even letten op de spelcomputers die afgebeeld staan op de spelletjes. Inderdaad niet alles past op de pocket, dan moet het plaatje van de pocket er echt wel opstaan.
ben net in de Bart Smit geweest, ze passen er wel op volgens de verkoper, alleen het Motion (wat niet op de Pocket zit) is uitgeschakeld. Heb nu de Pocket gekocht, carsversie en met een toy story spelletje apart erbij.
mijn zoontje van 5,5 heeft sinds afgelopen vrijdag het toy story spelletje.. hij vind m geweldig!!! (heb wel het idee dat hij er al iets te oud voor is) verder is de leeuwenkoning ook erg leuk.. ratatouille niet zo... bij nemo is er een spel in een duikboot die hij totaal niet snapt maar de rest wel leuk vind.. hoe is het cars spelletje? owja hij heeft de v-smile pocket
Hoi Mutsevluts, Ik kan het nog niet vertellen want hij staat nu ingepakt in de kast voor Sinterklaas. Ben blij te lezen dat Toy Story bij jou zoon in de smaak valt. En bedankt voor de tips, voor zn verjaardag in Januari weet ik welk spel ik er nog bij kan vragen