ik spuit sinds gisteren puregon. maar als ik het heb gespoten voel ik het prikkelen van binnen....hebben jullie dit ook? het duurt maar een paar seconde. ik dacht net dat er ook een klein beetje vloeistof uit liep.....hebben jullie dat ook?
ja hoor heb ik ook gehad niets aan de hand. Als je denkt dat het er uit komt moet je even wat langer je naald in je buik houden min 5 sec. Deed ik altijd en toen kwam er niets meer uit. Succes
Jaiks, dit staat mij straks nog allemaal te wachten! Eng hoor! Voorzichtig met die spuiten oke? Ik heb er nog geen verstand van maar toch sterkte hiermee...lijkt me heeeeeel eng...
@vergo: bedankt voor je antwoord....ben ik weer gerust gesteld. @stienke: meid echt het valt 100% mee! ik ben super kleinzerig en ik heb maandag prikcursus gehad en toen ik me voor het eerst geprikt had was mijn reactie....is dit alles! succes!
Ik had idd ook dat tintelende gevoel en bij het begin dat er weer een druppel uitkwam. gewoon de naald er langer in houden. Vind de pregnyl wel een stuk gemener, die gaf bij mij een brandend gevoel. ik ga morgen weer een afspraak maken bij de gyn en dan begin ik ook weer met spuiten.. succes meiden xxx
@french dat had ik ook hoor dat brandende gevoel de ene keer meer en de andere keer helemaal niet. ongi gevoel niet echt volgens mij. Hoeveel eenheden spuit je? we hebben ook een topic he over de puregon?! @stienke het valt 100% mee de spuit is zo klein dat stelt bijna niks voor je moet er iig niet bij gaan nadenken maar gewoon doen. succes Gr. Nannie
meid ik heb dat ook vaak hoor dat prikkelende gevoel hoort erbij denk ik en idd de naald iets langer in je buik laten zitten succes!
Hallo, Ik heb meestal brandend gevoel. En soms krijg ik een harde en wat dikkere buik, binnen een uur is het dan weer verdwenen. ik had dit nagevraagd aan mijn gunecoloog. En het is wel normaal. gewoon de prik 5 seconden inhouden. GRT Marleen
ik heb er vandaag helemaal geen last van gehad ik heb 'm er wat langer in gehouden en er kwam niks uit.