Ik ben nu 9 dagen aan de pil, gestart op de eerste dag van mn menstruatie. Ik heb tot aan nu elke dag nog wel wat bloedverlies gehad en ook mijn borsten doen behoorlijk pijn. Tis voor mij erg lang geleden dat ik aan de pil was dus weet ik niet meer wat wel en niet normaal is. Iemand ervaring?
Ik ben trouwens aan de pil gezet aangezien ik cysten op mn eierstokken heb zitten en die eerst moeten krimpen voordat we weer mogen IVFen. Kunnen die cysten ook iets met het bloedverlies en gevoelige borsten te maken hebben?
Maartje84, zie dat helemaal niemand reageert, voor mij is het lang geleden hoor dat ik begonnen ben met de pil. kan me wel herinneren dat mijn lichaam heel erg moest wennen aan de extra hormonen die ik binnen kreeg. Misschien dat je daarvan die pijnlijke borsten krijgt. voor de zekerheid kun je wel even advies inwinnen bij je HA of gyn. die weten meestal wel wat relatief normaal is en wat niet. verder kan ik je helaas niet helpen. Wel hopen dat de cysten snel inkrimpen en dat je snel met IVF mag beginnen. Ik ga je voor je duimen. Heel veel liefs.