Heb net in een opwellig een setje ovu testen gekocht....Natuurlijk meteen geprobeerd en ik kreeg in het controlevenster een donker rode lijn in het testvenster zag ik rode lijn maar een gedeelte was net zo donker als de rode lijn van het controlevenster maar de lijn van het testvenster liep lichter uit zeg maar.....snappen jullie het nog? Issie dan positief of negatief (heb foto gemaakt zal vanavond even in mijn album zetten) en wanneer moet ik dan weer testen...vanavond of morgen? Dankjulliewel!
Hoi Nee ik snap je niet zo goed . Het test streepje moet in ieder geval even donker zijn als het controle streepje of donkerder dan is ie positief. welke ovu testen gebruik jij? ik die van matcare en vond vanmiddag mijn ei. Heb altijd een heel lichte streepje, is normaal bij matcare zo'n tweede streepje maar vandaag kleurde het test streepje direct veel donkerder en was zo duidelijk positief. Ik zie nog geen ovutest in je album staan Je zou vanavond nog een testje doen want je weet natuurlijk niet wanneer de piek omhoog is gegaan, kan ook zijn dat het veel eerder is begonnen dan toen je de test deed. Ik ga daarom ook vanavond nog een testje doen. LFS yach
ik heb ook die van matecare. Ik vind deze tot zover prima Volgens deze calculator op de pagina zou ik 11/6 mij ei moeten hebben, maar helaas heb ik nog geen positieve test Maar mij voor mijn gevoel (buikpijn) heb ik altijd 2 dagen later mijn ei dan dat de calculator aangeeft..... Maar mijn cyclus wordt wel steeds korter.. gek eigenlijk of niet?
Hai florida, Daarom ga ik ook nooit uit van wat de calculator aangeeft. Want dat hoeft ook niet altijd te kloppen Ik heb het een tijd met de calculator geprobeerd maar wel met temperaturen erbij en altijd klopte de calculator niet met wat de temperatuur aangaf. Dus de banner die ik heb is voor mij alleen een soort geheugensteuntje dat ik ongeveer weet waneer ik ben begonnen met menstrueren. Volgens de calculator heb ik vandaag mijn eisprong en toevallig had ik vandaag een posi test met de ovutest. Ik denk dat ik het nu gewoon een tijdje ga proberen met de ovutesten. Dit is trouwens de eerste keer dat ik ze gebruik. Dus meid luister naar je lichaam en de calculator heeft niet altijd gelijk. LFS yach.
ik heb ff een vraagje, kan iemand ff naar mijn zwtest kijken in mijn album?ben als t goed is 1dag overtijd en heb de test met middagurine gedaan. Ik ben nogal onregelmatig ongesteld dus weet niet wanneer ik ongie moet worden. sorry dat ik dit hier vraag, want vond het zonde om hier een nieuwe topic voor te openen. gr medina
Je mag mijn topic gerust gebruiken hoor! Ik zie een heeeeeeel licht streepje....Zou er over 2 dagen gewoon nog eentje doen....veel succes!
Sorry ik zie niets, misschien als je de test tegen een donker oppervlak houdt dat je het streepje wel kan zien?
Als je nooit een knal posi test heb, mag je ook een lichte lijn voor positief rekenen, aldus het ACSG
Willen jullie ajb naar deze foto kijken...... Zaterdag geklust, zondag niet, maandag wel en vandaag nog niet.... Dit waren de ovu testen van 9 en 10 juni de eerste twee zijn van 9 juni (gisteren) ochtend en avond en de tweede van vandaag ook ochtend en avond.... Zo te zien was de test vanochtend positief....vanavond niet meer..... Is mijn eisprong nu al geweest? En moeten we vanavond nog aan de klus?
Dankjewel, ja dat dacht ik zelf ook...maar is mijn ei nu al voorbij of moet deze nu nog komen? Ooh voel me echt een dommie maar snap er niks meer van hahaha...
Het ACSG is een kliniek waar inseminaties gedaan worden Volgens hen kun je ook van een lichte test uitgaan van positief, indien je nooit een knaltest gehad hebt