hoi dames ik heb een vraagje over de het temperaturen. ik las op internet dat je het temperaturen kunt gebruiken als vroege zwangerschapstest. hoe gaat dit in zijn werk? want de temperatuur blijft hoog totdat je menstruatie op gang komt. dan zakt ie weer. oké maar je kan de laatste dagen van je cyclus toch niet al blij zijn van oh hij is hoog want hij kan toch van de ene op de andere dag weer zakken?? dus ik snap eigenlijk niet watt ze ermee bedoelen. graag reacties als er dames zijn met ervaring. grtjs babybelle
Je kan beter even kijken onder 'temperatuurkaartjes' bij zwanger worden Maar om te antwoorden op je vraag, je temeratuur daalt inderdaad pas als je ongesteld bent geworden of op de dag dat je ongesteld gaat worden. Bij sommige mensen daalt hij al een dagje eerder, maar je kan hier pas echt wat over zeggen op je NOD. Wat ik zelf altijd wel had bij temperaturen is dat ik mijn lichaam op een gegeven moment zo goed kende dat elk verschil met de vorige maanden een betekenis had en ik hiermee wel wat dingen kon voorspellen. Dus, als je gaat temperaturen zul je het eerst een paar maanden moeten doen voor je wat kan afleiden uit je temperatuur, maar dan is het wel heel handig. Maar, het wordt vooral gebruikt om je eisprong te vinden
Hierbij nog even de link: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Meestal is het zo dat je temp langzaamaan stijgt als je zwanger blijkt. Maar dit is niet altijd zo dus testen is altijd beter!