niet meer misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Nathalie6, Jan 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

Jan 7, 2008
    186
    0
    0
    Hallo,

Ik weet nu 4 dagen dat ik zwanger ben. Ik heb 2 dagen last gehad van een beetje misselijkheid maar nu niet meer.
    Kan dat kwaad?

Ik heb wel last van buikkrampjes (lijkt op menstruatiepijn) en hele pijnlijke borsten. Ben ook wel moe.
    Ik heb ergens gelezen dat als je misselijk was en als dat snel ophoudt er iets mis kan zijn.

Ik maak me snel zorgen omdat deze zwangerschap onverwacht is, ik zou juist moeten starten met ivf.

2. Kelly83

Kelly83 Actief lid

Sep 11, 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Al je andere symptomen zijn er nog, ik ben eigenlijk nog helemaal niet misselijk geweest.

3. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    meid, maak je er maar niet te druk over...ik voel de ene dag ook meer dan de andere, dat zegt niets..probeer toch te genieten en laat het allemaal op je afkomen, ik probeer dat ook..

liefs!

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Zou me er niet druk om maken, kan me heel goed voorstellen dat je dat wel doet hoor!
    Voor het zelfde geld hang je morgen boven de wc pot!

5. Niet meer actief

Ben het met Agnes78 eens.
    Kan me ook voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ergens zou ik toch ook wel beetje blij wezen als ik niet misselijk zou wezen.
    Heb er nu geen last meer van, maar och god, die eerste weken echt wel.

6. Niet meer actief

hoi
    ik werd misselijk rond 7 weken en dat heeft 2 weken geduurd ik kon helemaal niks binnenhouden,ineens hield het op .
    ook ik was heel erg ongerust en had het hier ook al gevraagd.ik dacht ook dat het niet goed ging met de zwangerschap, maar het gaat prima zelfs ,ons kleintje groeit perfect,
    dus de symptomen zeggen niks hoor, en voor hetzelfde hang je inderdaag morgen boven de wc pot, de ene dag heb je het meer dan de andere dag en alle andere symptomen heb je nog
    geen zorgen maken hoor, probeer er van te genieten ;)

7. sinjo

sinjo Lid

Dec 18, 2007
    41
    0
    0
    Werkvoorbereider
    Westland
    Oh dat heb ik ook.. de ene dag ben ik kotsmisselijk en pijnlijke borsten en nu vandaag merk ik totaal niets.. voel me daar ellendiger door dan door het ziek zijn.. ik ben zo bang voor een miskraam ofzo.. zucht.. bij de vorige zwangerschap was ik goed ziek.. 4 maanden lang en dat wil ik nu weer zijn.

groetjes

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb in de ochtend alleen last van een lichte misselijkheid, plus dat mn borsten nog zeer doen. Hiervoor had ik last van krampen rond de 5e a 6e week maar dat heb ik nu amper nog....

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

oke, ik ben pas 6 weken, maar ik voel me eigenlijk ook heel goed. Ik had een paar keer een beetje last van misselijkheid (slechts 1 keer stond ik op het punt om echt naar de wc te rennen). Daarnaast zijn borsten maar ligt gevoelig, raak ik iets sneller geirriteerd en ben wat sneller moe. En de stoelgang wil niet helemaal vlotten, maar ik voel me eigenlijk kiplekker. Ik denk gewoon dat het ook iets te maken heeft met je eigen gezondheid, geestelijk en lichamelijk. Maak je je misschien ergens druk om? Heb je een wat slechtere weerstand? Het kan allemaal samenhangen met elkaar. Misschien is je misselijkheid verdwenen omdat je je nu juist toppie voelt?

Zomaar wat dingetjes hoor, maar maak jezelf niet bang. Angst is een slechte raadgever. Blijf genieten hoor ;)

Share This Page