mijn moeder zag het nog eerder dan dat ik het wist?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by boterbloempje83, Dec 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    halloootjes allemaal!

vandaag mag ik me vorderen tot het clubke 'zwangeren' yesyesyes!
    maar nu vroeg ik het me af..
    een paar weken geleden vroeg mijn moeder aan me of ik soms 'iets' te vertellen had?! ik d8 huh? maar kon nergens een link naar leggen.. ik zeg nee why? kind je straalt en je ogen glinsteren, toen d8 ik bij mezelf wat zou dat dan zijn.. mijn moeder ging die dag erna op vakans en zei tegen me: 'moeders zien alles' en als eerste wat me inviel was OH shit!! kan ze zien dat ik sex heb gehad? :D

bij wie van jullie zag je moeder precies ook iets in je, voordat je hetzelf wist?

ik ben benieuwd..

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Wij hadden vroeger een groenteman op het dorp die aan huis kwam. Hij gaf zwangere vrouwen altijd een zuur appeltje "Dat zal nu wel goed smaken." Het grappige was dat 'ie het ook wel eens gaf aan vrouwen die het inderdaad nog niet wisten. Sommige mensen hebben "the gift to see the glow."

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nou dat was niet m'n moeder maar een vriendin van mij wel:D Die wist het voor ik zelf uberhaupt getest had. Sommige mensen hebben er oog voor op de een of andere manier.

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Mijn moeder had 't een week voordat ik de test deed al gedroomd... En o, ze heeft toen gelijk ook de naam van m'n dochter erbij gedroomd... :$

5. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    heeft ze ook gedroomd wanneer ze komt;)

hier had wel iemand het gezien (was net 5 weekjes dus wist het wel) en vroeg aan mijn schoonvader; is zij zwanger? Nee joh... dat dacht ie:D

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    5 dagen voor mn NOD zei mn oma, je hebt zo'n mooie gave huid, kan je niet zwanger zijn?

Ik heb me rot gelachen toen ik posi testte.. mn oma heeft het gewoon al gezien :D

Toen we het bij 12 weken aan iedereen vertelde zei mn oma alleen; wist ik allang ;)

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mijn vader wist het ook al voordat ik het zelf wist. Beide zwangerschappen maakte hij een terloopse opmerking waaruit bleek dat hij zich afvroeg of ik soms zwanger was....toen ik drie dagen later positief testte moest ik er echt om lachen. Hij zegt dat hij het kan ruiken...(tja of dat zo is).

overigens hetzelfde met de eerste keer sex...mijn mams zei dat ze dat aan me kon zien idd...:D

8. Janet83

Janet83 Actief lid

Oct 12, 2009
    158
    0
    0
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap :)!!

Mijn moeder wist het bij alle vier de zwangerschappen eerder als wijzelf, de eerste keer had ze zelfs al een cadeautje gekocht!

Als er nu wat met ons zoontje aan de hand is, voel ik het ook al een paar dagen van tevoren aankomen...

Moeders hebben toch een gave, moederinstinct haha;)

Geniet lekker!!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Van harte met je zwangerschap!

Hier ook bij mijn zoontje... mijn vader zei het al tegen mijn moeder en mij moeder had al een kaartje in huis gehaald de dag dat we het savonds kwamen vertellen! Mooi zoiets toch he?

Deze keer weet ik het niet, we houden het nog even geheim en ik denk echt niet dat ze deze keer wat door hebben... al hoewel, dat weet ik pas als we het vertellen!

10. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij mij waren er ook twee mensen in de familie die het al gelijk door hadden. Ik kwam er zelf bij 3,5 week al achter dat ik zwanger was. Ik wist het net 2 dagen toen we bij mijn ouders op bezoek gingen. Een weekje later hebben we het hun pas verteld, maar mijn moeder zei dat ze het bij dat bezoek ervoor al had gezien aan mij. En toen ik het aan mijn broer wilde vertellen, zei hij dat hij het al aan mijn gezicht kon zien. Vaag! :D

11. De eerste keer dat ik zwanger was en het zelf nog niet wist zei mijn vader ook tegen mij, wat ruik je lekker. Dat is me bijgebleven omdat ik het zo raar vond dat ie dat zei omdat ik helemaal geen geurtje had opgedaan die dag, ik rook ook niets aparts aan mezelf. Achteraf bleek dus dat ik toen inderdaad ook zwanger was. Grappig om te lezen dat jouw vader je ook anders vond ruiken :D

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Wat een mooie verhalen allemaal!

Hier niet toen ik het niet wist maar wel voor we het gingen vertellen, mijn vriendin had gedroomd dat wij op de verjaardag van mijn zoontje zouden vertellen dat we zwanger waren. Zwanger waren we inderdaad, maar vertellen deden we nog niet. Ze vond het wel super tof dat ze toch een soort van voorspellende droom had gehad!

13. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    had je vergeten je broek dicht te knopen :):D

14. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb dat niet met iemand anders gehad maar wel met mezelf.
    Toen we in mei stopten met de pil had ik steeds zo'n gevoel dat ik in september zwanger zou zijn. Toen ik in augustus positief testte dacht ik ook meteen hmm dat klopt niet en heb er ook geen goed gevoel bij gehad. Ik heb toen met 6 weken een miskraam gehad. Ik was er nogsteeds van overtuigd dat september raak zou zijn. We hebben maar 2 keer sex gehad en niet rond mijn eisprong maar toch was ik overtijd in september. Ik wist zeker dat ik zwanger was ookal zei de test iets anders. Week later weer een test gedaan en die was toen inderdaad positief. Mijn gevoel was dus vanaf het begin juist en alles gaat nu nog steeds goed.

15. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Zo wilde ik altijd al jong moeder worden en 't liefst op m'n 21ste. Nu waren wij 8 maanden bezig met zwanger worden en had ik in de maand dat ik zwanger raakte de laatste kans om nog op m'n 21ste moeder te worden. Dat bedacht ik me pas die maand en toen bleek ik ook zwanger te zijn.
    Grappige is dat ik op m'n verjaardag uitgerekend ben, dus eigenlijk ga ik er vanuit dat de kleine eerder komt, anders ben ik 22 ;) Benieuwd of 't ook nog uit gaat komen.

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel

:D :D *pppfffrrtttt --steekt tong uit-*

17. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

Dec 14, 2009
    1,526
    0
    0
    :D super leuk om al jullie verhalen hierzo te lezen!!
    echt apart vind ik het allemaal..

18. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    mijn vriend wist het eerder dat ik zwanger was. Ohjha en de hond begon zich ook anders te gedragen. Maar ik was natuurlijk weer eigenwijs en vond het onzin hahahah Toen toch maar getest en bleek 6 weken zwanger :p

Het gekke is dat sommige mensen in mijn fam/omgeving hadden gedroomd dat het een meisje zou zijn. En het klopt nog ook;)

Share This Page