Laken peuterbed?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Toetje77, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo,

Onze dochter heeft sinds 3 maanden een peuterbed, maar haar kamer is erg warm, te warm voor een dekbed, zeker in de zomer. Maar nu zit ik dus op internet te zoeken, maar kan echt nergens een laken voor een peuterbed vinden. Wel hoeslakens (dus voor over het matras), maar geen lakens die ik over haar heen kan leggen als een dekbed te warm is. Bestaan die dingen wel voor een peuterbed of zoek ik op de verkeerde plaatsen? Iemand van jullie een idee?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik haal gewoon het dekbed uit de hoes en dan slapen ze, (en wijzelf trouwens ook), onder de hoes :)

3. ChilllayD

ChilllayD Actief lid

Jun 27, 2012
    256
    0
    0
    Den Helder
    Ik heb een stuk of 3 gekocht bij de Wibra en de Zeeman heeft ze ook vrij vaak!

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Wat Rozemarijke zegt doen wij in de zomer ook. Overtrekje zonder dekbed. Eventueel met een fleecedeken erover als het net te fris is.

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Katoen kopen en zelf een lapje naaien, nog goedkoop ook';)

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    @2jees: en nog hartstikke leuk ook, er zijn zo veel mooie stofjes op de markt!

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

Feb 29, 2008
    800
    12
    18
    NB
    Dat vind ik een heel goed idee. Bedankt voor de reacties, hier kan ik wel wat mee!

8. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

Nov 13, 2012
    931
    0
    0
    Wibra heeft hele leuke! Erg groot ook :) En anders idd gewoon de deken uit de hoes, en daaronder tukken.

Share This Page