Pff :( geen goed passende broek

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 Shaddixxx, 12 aug 2009
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
    Ik heb altijd verschrikkelijk veel moeite om goeie broeken te vinden in de winkel. Ze zijn altijd te kort, of de pijpen zijn te smal, er is altijd wel iets wat niet goed is.

Ik had dus maar 1 goeie broek, die echt aan al m'n eisen voldeed.

Het is natuurlijk niet leuk om constant in dezelfde broek te lopen, plus het is verschrikkelijk lastig om een broek savonds laat nog even snel te wassen zodat je 'm de volgende dag weer aan kunt (keer op keer op keer).

Nu heb ik dus op internet een professioneel naaister gezocht, zodat die een aantal broeken voor me kon maken, heb die ook gevonden, ze had heel erg veel goeie recensies op haar naam staan..

Ik heb m'n goeie broek opgestuurd, zodat ze daar een patroon van kon tekenen en 'm exact na kon maken.

Ze zou in ieder geval 1 broek opsturen voor 15 augustus, want dan ga ik een dag weg en heb ik dus een goeie broek nodig.

Nu heb ik net een broek ontvangen, maar ik ben zó teleurgesteld.

De broek die ik heb opgestuurd zat redelijk ruim, bij deze broek kom ik minstens 15 centimeter te kort :(

Ik krijg 'm echt met geen mogelijkheid aan, en nu heb ik zaterdag dus géén broek om aan te trekken :(

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hmmm, ik zou die broek echt gelijk weer terugsturen meid, wat een teleurstelling joh! hier ook altijd broekenproblemen, vreselijk is dat! je bent er nu niet mee geholpen maar ik zou die broek echt terugsturen en het juiste model eisen.

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    #3 Ineke1983, 12 aug 2009
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
    Wat vervelend zeg!
    Kan je deze dame niet bellen of op een andere manier contacteren? Of er zelfs eens even langsgaan?
    Dan ken ze je maten "live" nemen, dat is toch makkelijker denk ik...

4. Ik heb 'r zojuist al gemaild, ze reageert altijd heel snel terug, dus ik zal straks vast wel een reactie krijgen..

Maarja, voor zaterdag schiet ik daar natuurlijk niets mee op :(

Het is verder echt een hele mooie broek, goed in elkaar gezet enzo.. Alleen véél te klein :/

5. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ze kan toch ook je eigen broek weer terug sturen?
    die kun je dan wel voor zaterdag hebben.

neem aan dat ze de maten nu al heeft.
    en ze is dan wel een erg slechte naaister als ze er 15 METER! langs zit! ;)
    15 cm er langs is ook slecht trouwens...

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zijn jouw benen zo lang, als je 15 meter tekort komt.... :D

Grapje, das flauwekul.

Is er geen mogelijkheid dat je dan toch even naar de winkel gaat om een broek te kopen? Denk niet dat zij hem voor de tweede keer op tijd af heeft. Er zit dan niks anders op toch?

Wel een domme fout van haar, als ze hem zelfs overgetrokken heeft en dan nog zo'n maatverschil.

Succes!

7. Ohjee! Dan zou ik wel een enoooorme plusmaat hebben zeg :p
    Ik heb het meteen veranderd!

Waarschijnlijk heeft ze m'n oude broek nog niet terug in elkaar gezet (die had ze helemaal uit elkaar gehaald om er een patroon van te tekenen)..
    Dus ik denk niet dat ik die nog op tijd terug kan krijgen ;)

Misschien moet ik straks inderdaad maar even naar de stad, maar ik ben bang dat ik daar niets ga vinden (dat is me echt nog nóóit gelukt ;))

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Broeken, praat me er niet over! Alleen zijn ze bij mij altijd te lang, de heupen te strak en de taille te breed. Ik heb na heel veel zoeken 2 spijkerbroeken gevonden die ik ongeveer 4 keer per jaar draag. Geef mij maar rokken, veel minder gezanik met het vinden van iets dat past.

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb ook een broeken probleem maar ik slaag altijd wel bij miss etam, ja de lengte dat blijft altijd een issue maar ik doe er van dat strijkband tussen en klaar is kees.

Deel Deze Pagina