Hééél hard! huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamamuts, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Mij meissie kan een keel opzetten waar je eng van wordt, het is ongelofelijk dat er uit zo'n klein lijfje zo'n geluid kan komen.

Vanaf haar geboorte is ze al luid en duidelijk, ze heeft een hele schelle, harde stem en dat geeft niets, maar soms voel ik me er behoorlijk opgelaten door. :oops:
    Met name in het openbaar, wanneer ik in de winkel sta en ze begint, kijken andere mensen vaak verschrikt om!
    En ik krijg dan altijd wel één of andere opmerking toegeworpen. Zelfs de CB arts zei een keer nadat ze de prikjes had gehad; Zo.... ik krijg zowat een gehoorbeschadeging hier! Ik baal daar eigenlijk toch wel een beetje van.
    Andere baby's die ik wel eens hoor huilen halen het bij lange na niet bij die van ons.
    Thuis heb ik wel eens de ventielatieroosters dicht gedaan, omdat ik bang was dat de hele buurt mee kon genieten. :oops:
    En op een gegeven moment belette het mij zelfs om weg te gaan omdat ik als de dood was dat ze begon te huilen en dat moet natuurlijk niet...

Ze huilt helemaal niet vaak, maar als ze huilt zal iedereen het weten... ;)

Nog meer mensen die een kindje hebben die "duidelijk van zich laat horen"?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    yep, hier ook een kleine die een behoorlijke keel kan opzetten. Al vanaf de geboorte Het is bij hem ook niet gewoon huilen maar echt krijzen!
    Het is zelfs niet op te nemen op camera of recorder zo'n geluid produceert ie ;)

3. Natasja2

Natasja2 Actief lid

16 feb 2007
    179
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja hoor, hier nog zo'n herrieschopper! Als ik dan andere baby's hoor huilen, klinkt dat zo beschaafd. Ik heb ook wel gedacht, als ik een andere baby hoorde huilen: "ja, zo'n huiltje kun je nog wel negeren" (cb adviseerde Yoran soms te laten huilen om zelf in slaap te laten vallen), maar bij die van ons lukte dat eigenlijk niet. Soms, met schaamrood op m'n kaken voor de buren. Ook als hij plezier heeft, klinkt dat hard! Zit hij gewoon te "kletsen" ("lalala" je kent het wel), heb je al de neiging "ssst" te zeggen wegens het volume. Ik denk dat je aan de volume van de stem (nu nog) niet zoveel kunt veranderen...

groetjes, Natasja2

Deel Deze Pagina