Geweldig Filmpje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamavan5, 25 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
  2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    leuk !

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

4. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    De hele dvd ervan kun je kopen bij de prenatal! Ik heb hem gekocht, vond het toch heel bijzonder om allemaal te zien. Alleen de bevalling op het einde was wel shocking :s

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik kreeg als dank ( zelf uitgekozen) omdat ik meedeed aan moeders voor moeders de DVD "het wonder van een nieuw leven". Das ook een super mooie DVD. Heb er met veel bewondering naar gekeken.

xx sas

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja je hebt echt van die leuke filmpjes op Youtube waarin je ziet hoe het precies gaat.
    Deze zijn ook echt leuk!

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik ook idd. Ik heb hem gekeken rond de 12 weken zwangerschap dus misschien leuk om weer eens te gaan kijken om te zien hoe het er nu allemaal uitziet van binnen!:)

8. Brinatjuh

Brinatjuh Bekend lid

23 jul 2009
    538
    0
    16
    Met baby's in de kinderopvang
    in nederland
    prachtig!! ik als zwangere beppie zit met gelukstranen in mijn ogen ernaar te kijken.....ik blijf het bijzonder vinden dat een klein mensje in mij groeit en dat je het straks alle liefde mag en kan geven,zijn of haar hele leven!!!

sorry...ben echt zwanger hahaha (emotioneel...)

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Zat toevallig gisteren hetzelfde te denken: misschien moet ik m weer eens opzetten! Vind het echt super mooi in beeld gebracht allemaal! Maar ben er ook onder de indruk van hoe het allemaal gaat tijdens de zwangerschap binnenin. Bedoel, er groeit een baby, alle organen gaan opzij maar bljven werken, het hele lichaam past zich aan die kleine aan.... zucht... hahahah (je bent niet de enige met die emo's Brinatjuh ;) )

xxx Sas

10. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Het is en blijft een groot wonder en zo bijzonder.

Mijn zoon vroeg hoe een baby er uit zag ik de buik en heb dat filmpje laten zien haha het einde maar niet dat de baby eruit komt.

Hij vondt het geweldig.

11. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Haha idd! Het is echt super bijzonder dat dat zomaar allemaal kan inderdaad!

Deel Deze Pagina