Bankstel Pronto Wonen

Discussion in 'De lounge' started by Yummy, Mar 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Heeft iemand ervaring met een bankstel van de Pronto?
    Hoe is de kwaliteit?

We hebben op dit moment een hoekbank, maar zijn er helemaal klaar mee en willen iets anders. Nu gaat mijn voorkeur uit naar een 3 zits en een 2,5 zits en hebben we een erg leuke bank gezien bij de Pronto. Nu is de combinatie samen niet zo duur en dat doet mij dan weer twijfelen over de kwaliteit.. :)

2. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Wij hebben een bank vam pronto. Bevalt super. Hij is nu bijna 2 jaar oud, stof is nog heel mooi. Kussens zakken wel iets in, maar doet een dure bank ook. Ik zeg doen!

3. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

Feb 15, 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Wij hebben al onze meubels bij Pronto gekocht. Het is geen super kwaliteit maar prijs kwaliteit verhouding is zeker goed. Ik vind onze meubels nog steeds super mooi!! En hebben er 5 jaar garantie bij gekocht voor een prikkie mocht de bank door zakken etc dan vergoeden ze het. Ik zeg doen!

Groetjes

4. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier een bank en een kast. Prijs / kwaliteit is prima!
    Ik koop geen bank met de intentie om er 20 jaar op te moeten zitten omdat hij zo duur was.. Hier staat hij nu 2 jaar en heeft ondanks kind en hond niets geleden..

5. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wij zitten inmiddels dik 7 jaar op een pronto-bank. We willen graag een andere nu, maar niet omdat deze versleten is. Hij zit nog steeds prima en ziet er nog netjes uit. Als er bij de pronto een leuke nieuwe staat kopen we die daar zeker weer. Ik.zeg ook doen!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    2,177
    0
    0
    Heb nu bijna 1 jaar een stoffen bank van de pronto, ben er nog steeds erg blij mee! Heb er extra garantie bijgekocht en is makkelijk in onderhoud! Altijd gedacht dat een stoffen bank niks was met een kind en twee honden, maar vind het nu echt super!

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
  8. senta

senta Niet meer actief

Hij is erg mooi vrienden van ons hebben hem paar weken geleden binnen gekregen en hij zit zo lekker, wel snel halen van de katten. Weet natuurlijk niet of je die hebt?:D

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Oh fijn om te horen!

Nee geen katten, sowieso geen huisdieren ;)

We twijfelden omdat we het soms met visite een beetje onhandig vinden een hoekbank, maar eerlijk? Voor onszelf vind ik het heerlijk want we hangen altijd lekker met z'n allen op de bank :D en aangezien het óns huis is en wij er natuurlijk het meeste gebruik van maken gaan wij even voor :cool: haha.

10. senta

senta Niet meer actief

De bank is lekker ruim, en het stoorde echt niet de hoek laatst met verjaardag daar.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Wij hebben deze bank 3+2 zitsbank Dimo
    Alleen dan een hoekbank 3+3 zits.. Wij hebben hem ook laten behandelen en dat werkt echt goed. drinken wat er op valt trekt er niet gelijk in maar blijft erop liggen en vieze plekken kun je er met een vochtige doek afhalen.

We hebben de bank nu bijna 4 jaar en hij ziet er echt nog supermooi uit en hij zit ook erg lekker.

Share This Page