hallo allemaal jullie sullen wel denken wat een belachelijke vraag hahaha maar ik vraag hem toch! hoe moet je eigenlijk een buikband correct dragen en wat voor truitje doe je daat dan onder? ik heb wel buikbanden gekocht maar weet eigenlijjk niet precies hoe ik ze dragen moet misschien hebben jullie foto's? alvast heeeeeeeel erg bedankt!
Hoi Gipsy, Ikzelf weet het ook niet precies hoe het nou "moet"... Maar zelf draag ik hem ook vaak onder een kort truitje, zodat ie er mooi onder vandaan komt. Op deze site zie je dat hij op verschillende manieren word gedragen. http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_kenmer ... &NoFrames= Het is volgens mij maar net wat je zelf leuk vind...
de ene keer heb ik hem onder mn truitje ( vooral als hij wat open is aan de voor kant of juist iets korter dan ik normaal gewend ben, maar soms doe ik hem over mijn shirt... het varieerd dus ik heb er toevallig 2 in mn album staan...
ik draag hem meestal onder mijn shirts, persoonlijk vind ik eroverheen niet zo mooi. Maar dat is een kwestie van smaak. Zo mooi als dat ze bij wehkamp zitten krijg ik het niet voor elkaar hoor (over een truitje)
ik draag ze ook om shirtjes langer door te dragen.. ik denk als ik een straks een veel dikkere buik zou hebben (op het laatst loop) dat ik hem dan misschien erover zal dragen, maar ik zie me er nou nog niet zo mee rond lopen..
ik draag ze onder mijn shirtjes, erover heen vind ikniet zo mooi. maar je kan ze uitgerekt dragen, of wat meer gerimpeld. ik heb ook een lange die ik als rok kan dragen. ik had alleen laatst dat ik wel mijn korte shirtjes in de gaten houden moet. want die kruipen omhoog naarmate je buik dikker word, en dan zie je ineens tussen je buikband en shirtje een stukje huid... heel charmant
ik draag ze boven me shirts ben ik alleen maar gewent als je hem eronder doet en je hebt bijvooorbeeld leuke buikband zie je dat toch niet maar ieder zijn eigen mening
Ik heb er nog geen één, maar ga morgen de stadin en ga dan twee leuke kopen. Gisteren kwam ik naar de auto lopen, mijn vriend was even blijven zitten en toen zei hij dat hij vond dat ik echt een beetje voor lul liep, met zo'n stuk buik onder mijn shirt vandaan, zoals Noura ook zegt is het niet charmant, haha!
hahahaha neej dat is zeker niet charmant ga morgen even mijn kast overhoop halen hahah eventjes lekker van alles aan passen! en dan als ik op het laast loop ze erover heen dragen haha
Ik draag alleen maar een buiband onder me trui om zo wat kortere shirts nog aan te kunnen en bij sommige broeken zodat de elasieke ban niet gelijk naar beneden kruipt en ik de hele dag me broek kan ophijsen.
Ik draag een effen band meer onder mijn truitjes en een met opdruk over mijn truitjes. Maar hangt er helemaal vanaf wat ik aanheb. Ik probeer het meestal alletwee even voor de spiegel en dan kijk ik wat ik het leukste vind staan.