Hey allemaal, Ik heb dus iets heel raars. Na een reeks heel onregelmatige ovulaties ben ik door mijn ha doorverwezen naar het zh voor een uitgebreid urine en bloedonderzoek... Uitslag hiervan was dat ik te weinig hormoon had om op een natuurlijke manier zwanger te raken. Aldus wij naar een gyn. en deze adviseerde in behandeling te gaan bij fertiliteitarts. Voordat wij bij deze arts een gesprek kregen moest ik een MRI ondergaan van mijn hoofd, aangezien de gyn. dacht dat mijn Hypofyse niet werkte. De ochtend voor de MRI heb ik een zwangerschapstest moeten doen (voor de zekerheid). Deze test blijkt ineens POSITIEF! Beetje nerveus ging ik naar mijn ha en vertelde dit... moest die MRI afzeggen en de volgende ochtend weer een test doen. Gedaan... weer positief! Vanochtend ben ik dus naar mijn ha geweest en heb hem daar een test laten doen... erg vaag streepje (dus geen zekerheid volgens hem). Naar het zh voor een uitgebreid urine-onderzoek. Hopelijk krijg ik daar vanmiddag de uitslag van, want word nu wel een beetje zenuwachtig en die onzekerheid vind ik erg lastig! Zijn er misschien mensen die dit ook hebben meegemaakt en wat was daar nou uiteindelijk de uitslag van? Hoop van iemand iets te horen.... ben zo nerveus...
Sorry, kan je niet helpen, maar ik zie wel dat je al een zwangerschaps banner hebt aangemaakt. Ben je nu zwanger of niet? Anders heel veel succes gewenst!
Als ik mijn testen moet geloven ben ik zwanger..... maar de uitslag van het zh moet ik nog afwachten. Probeer een beetje positief te denken vandaar de banner! Mocht het niet zo zijn dan verwijder ik hem en moet het toch niet zo zijn... Greetz.
euhm... ik dacht altijd: een streep (hoe vaag ook) is een streep... er zijn er wel meer die in het begin een heel vaag streepje hebben... Wanneer krijg je de uitslag? Ik duim alvast voor je mee dat je daar ook 'n positief antwoord krijgt!
Jee. wat spannend zeg...... Ik hoop voor je dat je zwanger bent, dat zou geweldig zijn...... Veel sterkte met wachten!
Hoi hoi, De ha heeft rond 18uur gebeld en de uitslag van mijn urine is...POSITIEF! Ik ben dus zwanger! Super he? Bedankt voor jullie reacties meiden... Bren
Gefeliciteerd! Wat een grappige manier om te er achter te komen dat je zwanger bent zeg. Bespaart weer een heel moeizaam traject..... Geniet van je zwangerschap