hallo, ik heb even een vraagje. ik heb eerst een paar maanden geen ongi gehad ivm overgewicht. nu sinds een paar maanden wel weer omdat ik afgevallen ben. mijn cyclus is niet regelmatig maar liep wel af. eerst was die 45 dagen en nu zit ik op de 36/37 dagen. dus nu had ik dus weer ongi moeten worden als ik uit ga van de 36/37 dagen cyclus. als ik daar van uit ga ben ik dus ruim week overtijd. heb vandaag een test gedaan. je zag een heel licht streepje. alleen na 10/15 min was deze feller geworden en die staat er nu nog. en is daarna ook niet nog feller geworden maar ook niet minder. Ben ik het nu wel of niet???? wel heb ik af en toe pijnlijke borsten, steken in de onderbuik, rommelig gevoel in me buik net of ik honger heb. maar dat heb ik weinig. dan heb ik het weer warm...dan weer koud??? wat denken jullie????? ik heb de test van een drogist, eigen huismerk gehaald. is een blauwe verpakking met vlak oranje en rood/roze. van het merk healthypharm.bv gr teddybeer
Als er binnen de afleestijd een streepje staat, hoe licht ook, dan is hij positief. Alle ander symtomen klinken ook als zwanger zijn.... Ik zou gewoon ver twee dgn nog een testje doen!
Ik vind het ook wel positief klinken. En een 2e streepje komt niet zomaar. Mijn test was eerst ook wat lichter. Het teststreepje was direct zichtbaar maar wel licht. Uiteindelijk is het streepje nog wat donkerder geworden (ik denk ook zo'n 10 min. later) Daarna hetzelfde gebleven en staat er nu dagen later nog net zo. Ik zou het nog een keer proberen maar ik heb iig goede hoop voor je! Succes, ik ga voor je duimen Groetjes Gwen
Oja, dat rommelige gevoel noem ik; holle borrels! Haha het is een raar gevoel en ik kan het niet nader omschrijven dan holle borrels. Heel vreemd gevoel
Een streep is een streep, hoe licht deze ook is! Over een paar dagen nog een testje doen, dan is de streep waarschijnlijk veel donkerder!
nou we wachten gewoon af. vinden het wel erg spannend. zou nml ons eerste kindje worden. en vooral in begin wat op start problemen gehad. thnx voor jullie reacties. gr
super meid een streep is een streep hij is nu wel opgedroogd maar misschien kan je een fototje laten zien van je test?
Bekijk bijlage 44045 in mijn album staan nog 2 andere foto's. is van dichterbij genomen. hier even de foto's van de test vanmorgen. de lijn is maar iets donkerder geworden. dit was na ongeveer 10 min het eind resultaat. na 3 min mocht ik al kijken en was toen dus iets lichter dan er nu op staan. na die 10 min is hij zo gebleven en niet donkerder of lichter geworden gr
zwanger!! gewoon vandaag of morgen nog eens testen, dan zul je zien dat ie al wat donkerder is geworden! Van harte meid, wat super dat je nu zwanger bent na je op start problemen!!