Teddybeer je banner klopt iig niet met je datum, vandaar de verwarring.... kijk naar mijn banner... en ik ben 7 september uitgerekend... Heb je je al bij septembermama's gemeld...?
ja dat was ook fout, maar had nog geen zin om het te verandere, was even gaan liggen. heb nu een andere. hopelijk klopt deze wel. ben daar niet zo handig in. heb 17 september als dag aangehouden. gr
Ik zie al wat er fout gaat met je banner Op de site mijnticker.nl kan je geen cyclusduur aangeven, en daarom berekent hij automatisch een cyclus van 28 dagen! dus je "moet" nog 9 dagen van de banner tijd afhalen en dan kom je dus op 5 weken en 3 dagen uit *ik dacht al dat ik gek werd hahaha met het rekenen dus*
haha ik snap het effe niet meer. dus deze is nog niet goed??? naja dan haal ik het wel weg. zo handig ben ik ook weer niet. gr maar het is nog steeds moeilijk te bevatten, maar wel bang voor een mk. hoop dat die tijd snel om is.
jij hebt het over septembermama's. maar wat is dat en waar is dat??? anders kan ik me daar niet aanmelden he hahaha