hoi meiden. ik weet niet presies wanneer mijn nod is. ik heb vanmorgen een test gedaan van clear blue en twijfel heel erg of ik een streepje zie. zouden jullie mee willen kijken?
Moeilijk hoor, ik heb in middels vele clearblue testen gedaan en als ik zo'n test had was ik niet zwanger. Maar dat hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden. Nog even een paar daagjes wachten en dan weer testen. Hoe moeilijk het ook is.
Als er vaag iets staat dan is het een pennenstreepje en bij Clearblue betekent dat helaas negatief! Over 2 dagen nogmaals proberen en hopelijk is hij dan breder en duidelijker
het zou ook kunnen zijn dat ik veel te vroeg test. ik weet namelijk niet wanneer mijn nod is als ik het goed heb gevoeld is mijn eisprong de 9e geweest
Als jouw eisprong op 9 januari is geweest dan ben je idd wel heel vroeg met testen (9 dagen na eisprong). En is jouw NOD op 23 januari. Ik zou zeker nog een dag of 3-4 wachten en dan opnieuw testen! succes
Ik zie iets vaags maar lijkt meer een dun pennestreepje , ik zou een ander merk proberen , kruidvat 2 voor 5 euro .... succes
CB staat bekend om hele dunne vage pennestreepjes. Helaas moet je de test dan als negatief beschouwen, dit kan een indrooglijntje zijn of een vals-positieve test. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan een test doen met die van het KV. Succes!