Zes weken zwanger? Vage test....wat nu?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Mus82, Dec 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mus82

Mus82 Actief lid

Aug 2, 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Eind november hebben wij onze derde ICSI poging gehad, er zijn toen twee emmy's terug geplaatst. 10 december heb ik getest (daarvoor ook al wel, toen allemaal heel vaag, maar ja te vroeg natuurlijk) thuis met zo'n cb digital en zwanger! (14 dagen na de tp) de 12de heb ik een bloedtest gehad in het zk, ook die was positief HSG waarde 136 (geen idee of dit veel of weinig is...) de 11de (dus nog voor de bloedtest) wel een beetje bruinig bloedverlies gehad, maar echt een heel klein beetje en daarna niets meer. Nu vandaag kwamen ze uitleg geven van Moeders voor Moeders en dan testen ze ook. Ik zou a.s. woensdag 6 weken moeten zijn, maar nu hadden we echt een hele vage test..... net nog een keer getest met zo'n predictor early (die had ik nog liggen) want ja vanochtend stond dat potje urine er natuurlijk al even en dus misschien niet goed meer of zo...? Maar ook deze test vind ik niet heel duidelijk, er staat wel een streep! pppffff...iemand hier ervaring mee? Kan het zijn dat mijn HSG gewoon laag is of is het foute boel? Volgende week woensdag hebben we een eerste echo...maar ik maak me echt nogal zorgen....:(

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    @Mus: Wat naar meis! Ik had 10 dagen na terugplaatsing bij mijn dochtertje (13 dagen na punctie) waarde 118. Maar dat zegt niet zo heel veel, want dat verschilt natuurlijk per persoon.
    Hm... lichter wordende test is bij mij geen goed nieuws tot nu toe. Ik zou gauw een nieuwe bloedtest vragen, en vragen of ze vanmiddag de uitslag voor je hebben. Want die onzekerheid is killing!
    Toch is het ook weer zo: er kunnen 101 redenen zijn dat de testen niet goed zijn. Toch iets te veel gedronken, toevallig slechte testen. Dus geef niet op!! Maar leuk is niet, I understand...

3. Ik weet wel dat mvm testen hebben die veel hcg nodig hebben.
    Ik hoop dat het gewoon allemaal goed zit!

4. Mus82

Mus82 Actief lid

Aug 2, 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    @botervliegje, dank je wel, hij wordt niet echt lichter denk, kan het niet vergelijken want de andere testen is al niet veel meer op te zien, zijn natuurlijk ook al twee weken uit. Misschien dat ik morgen maar even een nieuwe test aanvraag, maar dan moet ik weer kijken of dat bij de ha kan want de afdeling in het ziekenhuis is dicht…
    @Einad, dat geeft dan weer een beetje hoop….ik mag ook gewoon beginnen van degene die uitleg kwam geven hoor. Volgens haar kan het gewoon, maar ik was zelf wel even negatief, komt waarschijnlijk ook door alles daarvoor, ik vind het gewoon moeilijk om te geloven dat het echt zo is nu…of ik dek mezelf nog in voor de echo volgende week…we zullen zien…wij zijn trouwens net zo ver dan ;)
    Een streep is een streep toch…? En geen bloed geeft moed….maar ik kan pas echt blij zijn als ik volgende week de echo heb gehad en die er goed uitziet…

Share This Page